SMART CITY

Tinerii aleg universitatea în funcţie de şansele de angajare, potrivit unui studiu

Conform cercetării realizate de D&D Research la iniţiativa Universităţii Româno – Americane, pentru tinerii şi părinţii din România, cel mai important la o universitate din punct de vedere al viitorului profesional este ca „studenţii săi să aibă şanse mari să se angajeze imediat după absolvire”, apoi ca instituţia „să aibă parteneriate cu firme care oferă studenţilor internshipuri”.

Brand-ul universităţii începe să fie din ce în ce mai prezent în alegere: 45% dintre participanţii la studiu consideră că e important să fie o universitate puternic recomandată şi 42% îşi doresc o universitate cu prestigiu, dar şi brandul personal al cadrelor didactice: 65% îşi doresc profesori renumiţi pe domeniile lor.

Din punct de vedere al parametrilor logistici, cel mai important element este să ofere burse de studii, locuri fără taxă, urmat de disponibilatea unui campus modern, care pune la dispoziţie cele mai noi calculatoare şi tehnologii, bursele de studii şi internship-urile în străinătate.

Mai mult pe businessmagazin.ro.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button