The High Life Party : branduri de lux din România şi-au dat întalnire în Fratelli Social Club

de:
01 sept. 2011
10 Afișari
The High Life Party : branduri de lux din România şi-au dat întalnire în Fratelli  Social Club

Evenimentul a reunit reprezentanţi ai brandurilor luxury de renume mondial, care activează şi pe piaţa din România, precum Ferrari, Azimut Yachts, Innova Interiorism, Madison Perfumery, World Class, Clinique, Bang&Olufsen şi vodca Grey Goose.

“Am celebrat, prin acest eveniment, valorile fiecărui brand, prin noutăţile produselor şi serviciilor acestora, dar şi prin know-how-ul lor pe piaţa românească şi internaţională. Astfel, People PR Agency a încurajat vineri seară principiile de co-branding şi cross-selling, i-a adus în acelaşi loc pe reprezentanţii brandurilor şi pe invitaţi.”, spune Paula Safta, director de comunicare şi partener în cadrul People PR Agency.

Ea adaugă că The High Life Party este un eveniment exclusiv şi privat, prin care brandurile partenere şi-au selecţionat şi invitat clienţii.

De la orele 23.00, People PR Agency şi Fratelli Social Club au devenit gazda a 800 de invitaţi şi manageri ai brandurilor partenere la eveniment, care au interacţionat în prima parte a serii alături de entry cocktail-ul oferit de partenerul vodca Grey Goose.

Seara a continuat în compania a două maşini Ferrari, care au fost parcate la intrarea în club, lângă mobila de la Innova Interiorism, poziţionată la intrarea în club şi alături de machetele de yacht-uri aduse de către Azimut Yachts. De asemenea, invitaţii au socializat şi alături de aromele noului parfum de la Madison Perfumery:“Sweet Redemption” by Kilian dar şi în compania televizoarelor special amenajate de către Bang&Olufsen în incinta şi în afara clubului.

Cookies