The Body Shop lansează un concept-store în București

de:
13 sept. 2013
0 Afișari
The Body Shop lansează un concept-store în București

Noul butic The Body Shop, supranumit Pulse Shop, promite clienţilor săi o experienţă unică şi memorabilă, complet diferită de cea pe care o aveţi păşind în alte magazine existente deja în România. Pulse a fost gândit ca fiind locul perfect unde sloganul „Frumuseţe cu suflet – Beauty with heart” să prindă viaţă cu adevărat!

Totuşi, cu ce este diferit de celelalte magazine?

Magazinul Pulse este singurul din România care va dispune de mese de informare în interiorul locaţiei, unde oamenii au şansa concretă de a se informa şi de a interacţiona cu staff-ul The Body Shop pentru a afla informaţii corecte şi pertinente despre produsele pe care intenţionează să le folosească. Fiind una dintre puţinele mărci de cosmetice bazate pe valori solide, înrădăcinate în Activism şi Ecologie, The Body Shop România aduce mai aproape de consumatorii săi, prin noul magazine Pulse, poveştile ingredientelor organice obţinute din toate colţurile lumii cu ajutorul programul de Comerţ Echitabil (Community Fair Trade).
Astfel, conceptul inovator pune clienţii faţă în faţă cu natura cosmeticelor pe care le folosesc, oferind transparenţă totală în privinţa ingredientelor folosite, obţinerii lor şi valorii reale a produselor. 

Ecologie, de la mobilier până la produse!

Noul concept de butic, Pulse, este bazat pe un design inovator, sustenabil şi pe cât se poate de prietenos cu mediul înconjurător. Scopul este de a maximiza reducerea consumului energetic, de a elimina într-o măsură cât mai mare utilizarea hârtiei folosită pentru a confecţiona materiale promoţionale şi de a construi mobilierul numai din lemn obţinut în mod responsabil, prin intermediul miscării Wood Positive, care susţine plantarea unui număr mai mare de copaci decât cel utilizat.

Design revoluţionar

În plus, pe lângă considerentele de natură etică, se va îmbunătăţi în mod vizibil şi latura estetică a magazinului, interiorul fiind mult mai bine structurat, îmbrăţişând în acelaşi timp un design cald, prietenos, cu multe materiale şi culori naturale, odihnitoare şi relaxante pentru privitor.
Printre atracţiile magazinului se numără cu siguranţă căruciorul vintage de lemn, în stilul tradiţional al pieţelor volante franţuzeşti, umplut ochi cu produsele must-have ale sezonului, ce va fura priviri încă de la intrarea în magazin cu un aer „je ne sais quoi” unic.
De asemenea, doamnele şi domnişoarele cochete vor fi, fără îndoială, entuziasmate de aşa-numitele „Beauty Bars” pentru Skincare şi Make-up, locuri amenajate special unde clienţii pot lua loc pentru a beneficia de testarea produselor pe loc în faţa oglinzilor, pentru a răsfoi cataloagele de beauty şi produse, pentru a fi machiate gratuit cu produsele brandului cât şi pentru a primi consultanţă de frumuseţe din partea specialiştilor The Body Shop.

Vremea buticurilor de cosmetice aglomerate, în care te pierzi cu exasperare printre sutele de arome şi cutii, s-a terminat. The Body Shop aduce pentru Bucureşti un concept nou, modern, adaptat nevoilor de informare ale persoanelor care trăiesc în mediul urban al secolului 21, copleşite prin cantităţi masive de informaţii nefolositoare.
De aceea, Pulse se structurează impecabil, reuşind să aşeze reflectorul atât pe produse cât şi pe valorile de brand, încurajând clientul să se implice în comunitatea The Body Shop, să citească, să întrebe, să se convingă, să fie activ şi să experimenteze. Este un loc foarte senzorial, încărcat de emoţie şi energie pozitivă, unde frumuseţea vine mai ales din interior.

Mall-ul Promenada, de pe Calea Floreasca, se va deschide la 17 septembrie

H&M a anunțat că, în magazinul din Promenada Mall, va vinde și decorațiuni interioare

Cookies