Au început lucrările la al doilea pod al pasajului Mihai Bravu.Termenul de finalizare a fost decalat

de:
03 mart. 2014
0 Afișari
Au început lucrările la al doilea pod al pasajului Mihai Bravu.Termenul de finalizare a fost decalat

Șoferii bucureșteni trebuie să se înarmeze cu răbdare. Termenul de finalizare al pasajului Mihai Bravu-Splai Unirii a fost prelungit cu patru luni. La sfârșitul anului trecut, în timpul unei vizite pe șantierul pasajului Mihai Bravu, primarul general, Sorin Oprescu, spunea că șoferii vor circula pe primul pod al pasajului în martie 2014, iar pe al doilea până la sfârșitul lui 2014. Între timp, termenul a fost prelungit. 

„Primul pod este realizat în proportie de 75% și are ca termen de finalizare perioada aprilie-mai 2014. Lucrările la cel de-al doilea pod al pasajului au ca termen luna aprilie 2015”, anunță reprezentanții Primăriei Capitalei, remis într-un comunicat remis B365.ro. 

Lucrările la primul pod au fost oprite temporar la începutul acestui an din cauza condițiilor meteo, ele fiind reluate în februarie. Între timp, municipalitatea a demarat lucrările și al al doilea pod al pasajului. 

„118 oameni lucrează zilnic la definitivarea primului pod din direcția Piața Sudului-Mihai Bravu-Dristor, iar ultimele segmente de arc ale podului metalic au fost montate. În paralel, muncitorii execută lucrările necesare pentru ridicarea celui de-al doilea pod”, susțin reprezentanții Primăriei. 

Pasajul este compus din doua poduri supraterane paralele și rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului. 

Pasajul va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Primul pod (sensul Calea Văcărești – Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.

Cookies