Tentativă de fraudă în numele E.ON Energie, pe Whatsapp sau SMS. Ce recomandă compania de electricitate

03 oct. 2022
213 Afișari
Tentativă de fraudă în numele E.ON Energie, pe Whatsapp sau SMS. Ce recomandă compania de electricitate
Tentativă de fraudă în numele E.ON Energie, pe Whatsapp sau SMS. Ce recomandă compania de electricitate. Sursa foto: Facebook/ E.ON

E.ON Energie România trage un semnal de alarmă și anunță că se confruntă cu o tentativă de fraudă în numele companiei. Mesajele false sunt trimise pe Whatsapp sau SMS. Oamenii sunt anunțați să meargă în magazine și să depună cereri pentru a beneficia de schema de sprijin.

Tentativă de fraudă în numele E.ON Energie

În mesajele false, transmise în numele companiei, oamenii sunt anunțați să meargă cât mai repede în magazinele E.ON pentru a completa cererile. Totodată, oamenii sunt sfătuiți să-i anunțe și pe cunoscuți despre aceste cereri de compensare a energiei electrice și li se oferă un număr de telefon pentru programări.

Mesajul fals:

Sursa foto: Facebook/ E.ON

„Aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România”

E.ON Energie subliniază că aceste mesaje nu sunt transmise de companie, iar cei care primesc astfel de mesaje sunt sfătuiți să NU dea curs invitațiilor.

„Aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU dați curs acestor invitații! Specialiștii noștri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare. În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete pe pagina noastră de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret”, declară compania, conform Mediafax.

De asemenea, E.ON transmite că persoanele fizice nu trebuie să depună nicio cerere pentru a beneficia de compensare, iar persoanele fizice (în funcție de domeniul de activitate), pot depune o cerere online.

Informațiile corecte și complete transmise de companie pot fi găsite AICI.

Cookies