Ţeapă de 1 Martie la Tarom? Cum răspunde compania oamenilor care au cumpărat bilete de avion

de:
03 mart. 2014
0 Afișari
Ţeapă de 1 Martie la Tarom? Cum răspunde compania oamenilor care au cumpărat bilete de avion

Tarom a anunţat pe 26 februarie că va oferi în două zile, de 1 martie şi 8 martie, reduceri de 20% la biletele de avion „pe toate destinaţiile externe ale companiei, operate cu aeronavele proprii”.

Operatorul aerian naţional şi-a promovat oferta şi pe pagina sa de Facebook, cu motto-ul: „N-ar fi cel mai frumos cadou de Mărţişor o călătorie? „

Reprezentanţii Tarom au revenit luni cu precizări suplimentare, menţionând că tarifele pot diferi, în cursul unei singure zile, cu până la 30%, „în funcţie de disponibilitate”. Acesta este motivul pentru care pasagerii „puteau rămâne cu ideea” că pe 1 Martie nu a existat o reducere.

„Am verificat şi este aşa cum vă spuneam…Tariful apărea deja redus, fără nici o menţiune asupra faptului că se beneficiază de o reducere de 20%. Nefiind vorba despre un tarif unic, sistemul calculează reducerea asupra nivelurilor tarifare disponibile la un anumit moment, tarife care pot fi diferite chiar în cursul unei zile în funcţie de disponibilitate. Între diferitele niveluri tarifare, exista un ecart de 20, 25, 30%, deci, dacă vineri seara era disponibil un tarif, să spunem în RBD S iar sâmbăta dimineaţa era disponibil un tarif în RBD-ul imediat superior, pasagerul putea rămâne cu ideea că nu există, de fapt, reducere”, se arată în precizările suplimentare primite de gândul.info de la Silvia Columb, chief commercial officer în cadrul Tarom.

Cât priveşte ziua de 8 martie, a doua zi pentru care Tarom a anunţat reduceri de 20% pentru toate destinaţiile, reprezentanţii operatorului aerian naţional promit că „la emitere se va găsi o soluţie tehnică pentru informarea pasagerului că există această reducere”.

Sâmbătă, 1 martie, au cumpărat bilete pe site-ul Tarom peste 1.500 de pasageri, ceea ce depăşeşte de câteva ori media zilnică,

Cookies