BAZAR

Târgul Internaţional de Turism: De la vacanţe la ţară până pe vârful muntelui Kilimanjaro

Dacă v-aţi propus deja ca în această iarnă să vă destresaţi, departe de aglomeraţia urbană, puteţi opta pentru una dintre ofertele prezente la Târgul Internaţional de Turism Winter Holiday. 112 expozanţi din domeniu au pachete turistice pentru toate buzunarele. Evenimentul a fost deschis cu fast, în prezenţa viceprimarului Capitalei, a secretarului de stat în Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Eugen Curteanu, şi a preşedintelui ANPCPPSR, Sorin Mierlea.

Tradiţionaliştii care visează să îşi petreacă sărbătoarea Crăciunului într-un sat de munte şi să deguste preparate autohtone făcute ”ca la mama acasă” îşi pot rezerva de pe acum unul sau mai multe locuri în comuna Fundata, localitatea situată la cea mai mare înălţime din ţară, la 1360 metri. Alte oferte de acest gen sunt disponibile şi în satul Voroneţ, unde se găseşte mănstirea cu acelaşi nume, în judeţele Vâlcea şi Tulcea.

La polul opus se află ofertele destinate celor care vor să aibă parte de experienţe inedite. Astfel, dacă unele companii vin cu soluţii pentru aventuri la nive local, cu preţuri ce pot fi suportate şi de cei cu venituri medii, alte companii propun vacanţe de mii de euro de persoană, care durează şi mai bine de 14 zile. Cum nu toţi îşi permit să dea chiar şi peste 3.000 de euro pentru a ajunge în America de Sud, Kenya, Thailanda, Costa Rica sau Republica Dominicană, există şi ofertele unei companii autohtone care organizează tururi off road de patru ore pentru 20 de persoane, care includ şi sesiuni de paintball şi de tras cu arcul la circa 1.000 de euro, în total, pentru toţi participanţii. Compania care are în portofoliu destinaţiile exotice are şi o ofertă pentru pasionaţii de alpinism care vor să urce pe vârful muntelui Kilimanjaro. Preţul expediţiei depăşeşte 3.000 de euro, iar pentru această sumă drumeţii vor parcurge 14 zile în drum spre vârful muntelui.

De la expoziţie nu au lipsit nici ofertele pentru staţiunile de ski renumite, precum Austria, Kaprun sau Bulgaria, dar şi pentru cele de pe teritoriul românesc.

”Ne propunem să dezvoltăm o amplă campanie de promovare a Bucureştiului, împreună cu autorităţile locale pentru că vorbim de Capitala României”, a declarat, pentru B365.ro, Corina Martin, preşedintele ANAT.

Pensionarii, grupurile de elevi şi studenţi, copii mai mici de 10 ani, însoţiţi de părinţi, pot intra la târg gratuit, iar ceilalţi bucureşteni trebuie să achite 10 lei pentru a consulta ofertele celor 112 expozanţi.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button