Târg de Crăciun cu produse de sezon, în magazinele Hornbach. Care sunt culorile la modă în acest an

de:
28 oct. 2015
0 afișări
Târg de Crăciun cu produse de sezon, în magazinele Hornbach. Care sunt culorile la modă în acest an

Pentru cel de-al optulea an consecutiv, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, dă startul sezonului de Crăciun, fiind printre primele reţele ce deschid un târg special dedicat sărbătorilor de iarnă.

„Şi anul acesta am deschis deja Târgul de Crăciun în cele şase magazine pe care le deţinem în Bucureşti şi în ţară”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

Acesta a subliniat că, pentru a aduce mai aproape spiritul Crăciunului, în fiecare magazin circa 200 de metri pătraţi din departamentul de grădină sunt transformaţi în zone unde clienţii pot găsi inspiraţie pentru amenajarea casei şi a curţii în aşteptarea sărbătorilor de iarnă.

„Anul acesta târgul de Crăciun este unul tradiţional, unde culorile predominante sunt roşul, albul şi argintiul. Aici clienţii vor putea găsi peste 2.000 de articole de sezon, de la decoraţiuni şi produse de iluminat pentru brad, cadouri, plante, brazi şi multe altele”, a mai spus reprezentantul companiei.

Astfel, cei care îşi doresc să facă achiziţii pentru Crăciun pot alege din aproximativ 250 de modele de instalaţii de diverse dimensiuni, forme si culori, peste 50 de sortimente de globuri de sticlă şi zeci de modele de lumânări simple sau parfumate. La aceste se adaugă articole de iluminat pentru exterior, brazi – de mai multe dimensiuni şi înălţimi, aduşi chiar din Danemarca, plante speciale de Crăciun şi multe altele.

O noutate în magazine este reprezentată de gama de globuri de brad pictate manual. Acestea sunt aduse în premieră în magazinele Hornbach şi sunt deosebite mai ales pentru că sunt create de către furnizori locali care ştiu cel mai bine care sunt modelele tradiţionale îndrăgite de români.

„În fiecare an, Târgul de Crăciun Hornbach are un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri a companiei, atât în România cât şi în toate celelalte ţări europene în care deţinem magazine. Tocmai din acest motiv şi în acest an mizăm pe acest lucru”, a mai spus Mugurel – Horia Rusu.

Potrivit afirmaţiilor sale, pe primul loc în topul celor mai cumpărate produse de către români din cadrul târgului de Crăciun se află articolele pentru iluminat, fie că sunt pentru interior sau exterior, fiind urmate de brazi sau globuri.

„De asemenea, foarte bine primite sunt produsele marcă proprie Hornbach – cele pe care clienţii nu le pot găsi în alte locaţii. De altfel, peste 80% din articolele din gama de Crăciun sunt furnizate de către colaboratori externi şi sunt produse special pentru magazinele noastre”, a mai spus directorul general al companiei.

Conform declaraţiilor acestuia, în perioada sărbătorilor de iarnă, Hornbach va organiza, ca în fiecare an, şi activităţi speciale pentru copii.

Cookies