Scandal la Aeroportul Otopeni. Zeci de oameni furioși după ce o agenție de turism le-a stricat vacanța

30 aug. 2022
2418 Afișari
Scandal la Aeroportul Otopeni. Zeci de oameni furioși după ce o agenție de turism le-a stricat vacanța
Tărăboi la Aeroportul Otopeni. O agenție de turism a stricat vacanțele unor zeci de oameni, oamenii au explodat | sursa foto: screenshot A3

Vara asta a fost destul de riscant să îți plănuiești vacanța în străinătate și să vrei să ajungi în vacanța din străinătate cu avionul.

Pentru că, vara asta, zborul tău putea fi anulat oricând sau, în cazurile “fericite”, putea întârzia oricând cu niște ore multe sau chiar cu zilele. Dacă, peste această criză din industria aviatică, mai ai de-a face și cu o agenție de de turism cu surprize, concediul tău e garantat ratat.

Cum se mai strică vacanțele de vară

O agenție de turism din România și-a anunțat clienții care se adunaseră deja în Aeroportul Otopeni că, din cauza întârzierilor unei companii aeriene, va “anula o „cursă”. Erau turiștii veniți la Otopeni din toată țara, oameni care au așteptat ore întregi plecarea în vacanta în Egipt pe care o cumpăraseră. 

Dar zborul, scrie Antena3, a fost anulat din cauza neînțelegerilor dintre compania aeriană și agenția de turism. Oamenilor li s-a spus că nu mai pot face niciun check-in, că nu mai pot urca în niciun avion, că lucrurile au luat-o razna ba din cauza întârzierilor companiei aviație, ba din cauza situației politice de la destinație, ba că sunt ei prea puțini.

Plini de nervi, unii au făcut cale-ntoarsă, alții au așteptat-o la “Sosiri” pe reprezentanta agenției de turism, despre care au aflat că se întoarce la Otopeni tocmai din Egiptul în care ei nu mai puteau ajunge, deși își plătiseră concediile. Și-au mai vărsat din năduf când doamna de la agenție a apărut în peisaj, dar vacanțele lor tot stricate au rămas, așa că vor da agenția de turism în judecată.

Vara cu aeroporturi aglomerate, zboruri anulate și vacanțe stricate

În. această vară, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a primit zeci de mii de reclamaţii pentru curse anulate sau întârziate, care au afectat sau au stricat complet vacanțele oamenilor.

Sunt peste 70.000 de turiști care au depus plângeri pentru pagubele suferite și care au de recuperat peste 10 milioane de euro. Pe la mijlocul verii, multe companii aeriene care aveau curse programate pentru perioada concediilor nu erau sigure că le pot onora, în primul rând din cauza crizei de personal din aeroporturi.

Iar acestea au fost doar problemele generate de companiile aviatice. Situații complicate au apărut și între clienți și agențiile de turism.

Cookies