Sute de șoferi au aplicat pentru un post la STB. Oamenii sunt atrași de salariile mari și de stabilitatea locului de muncă

27 ian. 2022
213 Afișari
Sute de șoferi au aplicat pentru un post la STB. Oamenii sunt atrași de salariile mari și de stabilitatea locului de muncă
Sute de șoferi au aplicat pentru un post la STB. Oamenii sunt atrași de salariile mari și de stabilitatea locului de muncă | Sursă foto: Facebook-Societatea de Transport București - STB SA

După ce STB a anunțat că urmează să facă angajări, șoferii au început să depună CV-uri. Oamenii sunt interesați de ocuparea unui post din cele vacante în cadrul acestei companii, chiar dacă actualii angajați au o mulțime de nemulțumiri.

Sute de șoferi vor un post la STB

Încă din perioada grevei STB, șoferii au început să depună cereri de angajare către societate. Până acum aproape 500 de șoferi au aplicat pentru unul din posturile vacante, după cum spune Vitalie Cojocari într-o postare pe Facebook. Motivul principal pentru care un număr atât de mare de șoferi doresc un loc de muncă în cadrul companiei este salariul. Stabilitatea pe care le-o oferă acest job reprezintă și ea un factor important. O parte din cei ce vor fi angajați urmează să ia locul celor pe care compania îi va concedia.

Vitalie Cojocari a discutat cu oamenii ce veneau ieri la sediul STB pentru a susține interviurile de angajare. Șoferi de tir, curieri și chiar un șofer de autobuz din Marea Britanie doresc să obțină un loc de muncă aici. Oamenii spun că au așteptat cu nerăbdare acest anunț de angajare și că preferă un loc de muncă la stat în defavoarea celor de la privat.

Angajați mulți și vehicule puține

Societate de Transport București are la acest moment peste 10.000 de angajați. Din aceștia 3.000 sunt șoferi de autobuze, circa 1.000 sunt vatmani, iar 500 sunt șoferi de troleibuze. Pe lângă angajații ce ocupă posturi de șoferi mai există și casierii, controlorii, angajații din birouri și mecanicii ce se ocupă de mentenanța mijloacelor de transport de suprafață.

Cu toate că șoferi sunt mulți aceștia nu prea au ce să conducă. Tramvaiele, autobuzele și troleibuzele se strică destul de des. După cum susțineau protestatarii piesele de schimb pentru acestea sunt puține, iar astfel se ajunge ca acestea să stea abandonate în autobaze și depouri deoarece nu pot fi reparate.

 

Cookies