Mai mulți pasageri au ales să călătorească cu compania aeriană Wizz Air, însă, unul dintre zborurile spre Roma a fost anulat, iar nimeni nu le-a spus motivul. Pasagerii au stat în aeroport cu orele, așteptând ca avionul să apară.
Potrivit Gândul.ro, peste 200 de zboruri au avut întârzieri mai mari de 30 de minute în ultimele două săptămâni și 13 au fost anulate. Printre aceste curse se numără și una cu plecare de pe Aeroportul „Henri Coandă”, spre Roma, Aeroportul Fiumicino.
Sute de pasageri au fost informați printr-un email și prin intermediul aplicației Wizz Air că zborul are o întârziere de peste o oră, însă, nu a fost așa. Pasagerii au fost nevoiți să aștepte cu orele în aeroport, stând ori în picioare, ori așezați pe scările rulante, pentru că nu mai era niciun loc liber pe scaune.
Wizz Air nici măcar nu le-a transmis călătorilor motivul întârzierii avionului.
O pasageră a povestit că zborul spre Roma era programat la ora 20:25, însă, se făcuse ora 21:30, iar avionul încă nu apăruse, conform Gândul.
Oamenii au vrut să ceară explicații pentru întârziere, dar, când au ajuns la poarta de îmbarcare nu au găsit niciun reprezentant al companiei aeriene.
Singura notificare trimisă de Wizz Air a fost pe e-mail-urile pasagerilor și prin intermediul aplicației, dar care este valabil doar pentru cei care au un cont de utilizator.
Majoritatea aveau bilete cumpărate prin intermediul unor agenții sau achiziționate de rude ori apropiați, motiv pentru care nu foloseau aplicația Wizz Air.
Pasagerii erau deja trecuți de controlul de securitate și nu mai aveau la ei sticle de apă sau mâncare și, astfel, erau nevoiți să își cumpere din aerport, unde erau niște prețuri cam mari:
Trebuie să cumpărăm apă cu 8 lei o sticlă de jumătate de litru, sendvișuri la prețuri foarte mari. De ce? Compania ar fi trebuit să dea o explicație.” a declarat o pasageră pentru Gândul.
Oamenii nu au primit niciun motiv pentru amânarea zborului, iar cei care doreau o informație din partea companiei puteau apela numărul de telefon al acesteia, dar erau nevoiți să plătească un cost suplimentar de 1,19 euro pe minut.
Cei de la Gândul au contactat compania aeriană și au cerut o explicație pentru amânarea zborului spre Roma. Reprezentanții Wizz Air au spus că întârzierea cursei spre Roma s-a produs din „motive operaționale”.
Zborul Wizz Air W4 3145 de la București la Roma Fiumicino a fost amânat din motive operaționale. Pasagerii afectați de întârzieri sunt informați cu privire la orice modificare a zborului prin intermediul aplicației, prin SMS și e-mail.
Wizz Air își sfătuiește pasagerii să rezerve bilete din aplicația și site-ul oficial Wizz Air, pentru a primi notificări despre schimbările apărute în orarul de zbor. În cazul în care un bilet a fost achiziționat printr-o platformă terță, pasagerul în cauză riscă să nu fie înștiințat corespunzător despre posibilele modificări ale zborului, fiind responsabilitatea platformei terțe să informeze pasagerul”, explică reprezentanții companiei aeriene, în răspunsul transmis la solicitarea Gândul.
Te-ar putea interesa și: