ÎN BUCUREȘTI

Sute de minute de întârziere pentru două trenuri care veneau de la mare duminică. CFR a recunoscut greșeala și le-a făcut o promisiune pasagerilor

Probleme majore pentru două trenuri care s-au întors duminică de la mare în București, CFR a anunțat că unul dintre ele a avut nevoie de vreo 5 ore suplimentare pentru a ajunge în Gara de Nord, în timp ce altuia i-a luat foc locomotiva din senin.

Două trenuri care s-au întors ieri în București, de pe litoral, au reușit să sufere întârzieri de peste 300 de minute, adică vreo 5 ore, din cauza unor defecțiuni. Mare ghinion pe cei care au ales CFR drept partener de drum după un sejur la mare într-un weekend extrem de aglomerat și de călduros. Ce-i drept nici cu mașina nu ajungeai mai repede, la ce cozi s-au format pe autostradă. Ați fi avut un mare noroc dacă aveați în posesie un elicopter.

Defecțiuni la o locomotivă CFR și lipsa curentului pe linii

Astfel, trenurileIR 1993 Mangalia- Bucureşti şi RE 8008 Medgidia – Bucureşti Nord au înregistrat duminică, 18 iulie, intârzieri de sute de minute. Se pare că motivul invocat de CFR ar fi lipsa tensiunii în linia de contact şi o serie de defecţiuni la locomotivă.

Totuși, pentru că suntem obișnuiți ca trenurile să nu ajungă niciodată în timp util în gară, compania de căi ferate din România a promis (doar la cerere) că va oferit drept răsplată pentru orele pierdute contravaloarea pentru parcursul neefectuat, cum se spune în termeni cfr-istici.

Explicația CFR pentru întârzierea de 332 de minute pentru trenurile care veneau de la mare

CFR a povestit cum un tren a ajuns să aibă întârzieri de 140 de minute, ca apoi, în stația București Băneasa, când mai era puțin și ajungea în Capitală, să se strice locomotiva. Astfel, pasagerii au mai avut de așteptat încă 190 de minute, adică vreo trei ore. Vedeți mai jos explicația CFR.

„Astăzi după amiază, au avut loc două deranjamente în circulaţia trenurilor de călători pe secţia Bucureşti – Constanţa, astfel: Trenul IR 1993 Mangalia – Bucureşti – Craiova a staţionat în zona Medgidia din cauza lipsei tensiunii în linia de contact, iar în staţia Perişoru mecanicul a declarat locomotiva defectă.

O nouă locomotivă a fost trimisă din staţia Feteşti, preluând trenul în condiţii de siguranţă. Trenul a acumulat o întârziere de 140 de minute. În staţia Bucureşti Băneasa s-a defectat locomotiva. Trenul IR 1993 a plecat cu 192 de minute de întârziere, după ce mecanicul de locomotivă a remediat defecţiunea survenită”, a explicat CFR Călători într-o informare.

Totuși, când au ajuns în staţia Bucureşti Nord, călătorii au primit, după re întregi de stat în vagoane nemișcate, apă bună de băut, mai spune CFR.

Dacă tot îți plac trenurile, vezi și asta: Urmează stația Parc Mogoşoaia. Trenurile CFR între Gara de Nord şi Aeroport vor opri şi în Mogoșoaia. Cât costă biletul

Unui alt tren i-a luat foc locomotiva într-o stație

De asemenea, acesta nu a fost singurul incident de duminică. Trenul RE 8008 Medgidia – Bucureşti Nord a fost oprit după ce o locomotivă a luat foc, cu degajări de fum, Jegălia.

„Mecanicul locomotivei a procedat conform instrucţiunilor în vigoare, prin apelarea Serviciului 112 şi evacuarea în siguranţă a călătorilor care au fost preluaţi de trenul IR 1686 Constanţa – Braşov”, arată un comunicat al CFR.

Ce pot face acum clienții care au suferit duminică neplăceri în drumul spre București dinspre litoral

După toată nebunia de ieri, CFR a anunțat că pasagerii care au bilete sau abonamente la trenurile afectate şi au vrut să renunţe la călătorie, vor primi, la cerere, contravaloarea pentru parcursul neefectuat. Se pare că acest lucru este posibil potrivit Regulamentului de transport pe calea ferată aflat în vigoare în România.

Cei care au probleme sau vor să afle informații cu privire la mersul cu trenul, pot folosi pagina www.cfrcalatori.ro. De asemenea, informații se pot obține și prin telefon la numerele din stații sau la 021/9521, asta pentru traficul intern plecări/sosiri din Bucureşti Nord.

În același timp, pe site-ul CFR de mai sus sunt funcţionale şi actualizate permanent camerele web din gările Bucureşti Nord, Timişoara, Craiova, Braşov, Iaşi şi Constanţa care arată orele de sosire/de plecare a trenurilor, precum şi programul trenul meu http://cfr.ro/index.php/cauta-tren care oferă informaţii în timp real cu privire la localizarea unui anumit tren.

Dacă aveți în continuare curaj să mergeți cu CFR, am avut eu ieri și am venit de la Ploiești la București într-un personal cu aer condiționat, verificați întâi informațiile de mai sus.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button