În prima etapă, aplicația va fi disponibilă în patru locații din zona de Nord a Bucureștiului, Cluj-Napoca și Timișoara, urmând ca în acest an să fie disponibilă în alte trei restaurante SUBWAY din țară, scrie economica.net.
Aplicația Subway le permite clienților să creeze meniuri în doar câteva minute, urmând toți pașii pe care cineva îi experimentează în mod normal într-un restaurant. În primul rând, utilizatorii trebuie să aleagă una dintre cele două opțiuni – livrare sau ridicarea comenzii, apoi să aleagă orașul în care locuiesc și, în cele din urmă, să introducă adresa lor. Aplicația va indica cel mai apropiat restaurant SUBWAY și dacă există posibilitatea de livrare la adresa respectivă. Aplicația funcționează pe o distanță de 3 km, pentru a menține timpul de livrare sub 30-40 de minute. Apoi, utilizatorii trebuie să selecteze tipul de SUB, tortilla sau salata pe care o doresc și, de asemnea, mărimea și tipul de pâine pe care o preferă. Apoi, utilizatorii aleg combinațiile de legumele și sosuri preferate. Ei au posibilitatea de a adăuga ingrediente extra sau de a comanda meniul complet. Aplicația are şi o facilitate numită „Comandă de Grup”, care permite utilizatorilor să trimită o notificare colegilor, anunțându-i că vor plasa comanda și invitându-i să aleagă ceva din meniu printr-un link. După ce toți au ales combinația preferată de SUB, comenzile sunt centralizate și trimise către restaurant, cu toate detaliile selectate. La sfârșitul procesului, aplicația calculează nota de plată pentru fiecare persoană din grup.
Aplicația SUBWAY România este disponibilă prin download gratuit în AppStore și Google Play.