Studiu: Violența și sexul din media nu duc la creșterea vânzărilor

de:
22 aug. 2015
0 Afișari
Studiu: Violența și sexul din media nu duc la creșterea vânzărilor

Sexul și violența din televiziune, cinema și presă nu fac să crească vânzările, arată un nou studiu realizat de Universitatea din Ohio.  Studiul postat joi de Asociația Psihologilor Americani (APA) pe site-ul său asigură că, deși sexul și violența atrag mai mult publicul, acest lucru nu se traduce printr-o apreciere mai mare față de produsul căruia i se face publicitate.

În general, conținuturile violente sau cu încărcătură sexuală au un impact negativ sau sunt total lipsite de impact, potrivit concluziilor studiului. „Violența și sexul nu ajută și uneori chiar dăunează publicității”, asigură studiul.

Experții au studiat reacțiile a 8.500 de participanți prin intermediul a circa o sută de experimente pentru a determina efectele sexului și violenței în privința atitudinii față de marcă, a intenției de cumpărare și a memorării de către clienți.

Conținutul sexual a afectat negativ memorarea produsului, în timp ce atitudinea față de marcă a

Sursa: Agerpres

Cookies