BAZAR

Studenţi şi profesori de la Universitatea Bucureşti, campioni europeni

În echipa care a reprezentat Universitatea din Bucureşti la cea de-a XV-a sesiune Markstrat a Programului Intensiv organizat de Dukenet la Budapesta au fost studenţi de la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, secţia Limbi Moderne Aplicate şi de la Facultatea de Administraţie şi Afaceri, scrie romanialibera.ro

Echipa Universităţii din Bucureşti a obţinut două medalii de aur, două de argint şi două de bronz, cel mai mare succes de până acum înregistrat de delegaţia română. De la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, Adina-Elena Lixandru şi Cristian Mădălin Bogdan au câştigat medalii de aur, Andreea Uretu a fost medaliată cu argint, iar Andreea Scarlat a câştigat bronzul. De asemenea, de la Facultatea de Administraţie şi Afaceri, Ionuţ Constantin a câştigat medalia de argint şi Raluca Bogdana Dumitraşcu pe cea de bronz. Cei trei instructori care au condus echipa ce a reprezentat Universitatea din Bucureşti au obţinut şi ei medalii de aur, respectiv Diana Ioniţă, directorul Centrului de Limbi Străine şi director al Departamentului de Limbi Moderne al Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine, Magdalena Platis-Iordache, prorector al Universităţii din Bucureşti, şi Mihaela Raţă, colaborator la Departamentul de Limbi Moderne Aplicate.

La competiţia din 2012 au participat 98 de studenţi şi 14 cadre didactice din Marea Britanie, Rusia, Germania, Ungaria, Polonia, Spania, Finlanda, Ţările de Jos, Franţa şi România, se arată într-un comunicat de presă al Universităţii din Bucureşti.

În cadrul programului Markstrat, studenţii au luat parte timp de o săptămână la zece runde de simulare pe probleme de marketing în limba engleză, online, fiind coordonaţi de către profesori sau instructori din ţările participante. Au fost testate cunoştinţele de limba engleză, limbajul terminologic specific domeniului marketing, conceptele teoretice de marketing şi management, competenţele IT, dar şi modul de lucru în echipă, viteza şi spontaneitatea luării deciziilor sau găsirii soluţiilor, munca în regim de stres, competenţa de autoevaluare şi de reacţie în situaţii limită.

Strategia folosită de firma virtuală concepută de studenţii Universităţii din Bucureşti a impresionat juriul în urma rapoartelor intermediare predate la sfârşitul fiecărei runde şi a prezentării finale. Dukenet este o reţea înfiinţată în urmă cu 14 ani care cuprinde universităţi din Europa, respectiv Danemarca, Ţările de Jos, Finlanda, Franţa, Germania, Italia, Suedia şi Marea Britanie. Din anul 2008, Universitatea din Bucureşti a devenit partener cu drepturi egale şi trimite anual studenţi la un stagiu intensiv de strategii de marketing.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button