Președintele Asociației Profesionale a Transportatorilor (APT) și membru al Sindicatului STB, F. Ivan, îl acuză pe primarul general Nicușor Dan că face un joc de imagine vorbind despre lipsa aerului condiționat din autobuze.
Sindicalistul a explicat faptul că motorina nu poate fi furată din rezervoare pentru că acestea sunt prevăzute cu site. Acesta a mai spus că aerul condiționat nu funcționează nici la tramvaie (80%), iar acestea nu circulă cu motorină.
Nicușor Dan a declarat că STB desfășoară o anchetă internă în ceea ce privește șoferii care nu ar da drumul la aerul condiționat, moment în care F. Ivan a reacționat pentru a oferi mai multe explicații. Bărbatul consideră că nu șoferii sunt de vină pentru lipsa aerului, ci managemnetul defectuos al STB. Iată ce a declarat pentru Gândul.ro:
Din punctul meu de vedere, este doar un joc de imagine al lui Nicușor Dan, asta vrea, să-și spele imaginea față de această neputință a managementului, pentru că aerul condiționat nu funcționează nici măcar pe unele tramvaie Astra Imperio. De multe ori sare tensiunea la ele dacă se dă drumul la aer.
Președintele APT a oferit explicații și cu privire la faptul că motorina nu poate fi furată din rezervoarele autobuzelor:
Motorină nu se poate fura, pentru că la rezervoarele de pe autobuze există site, ca să nu se bage furtunul. Iar la capacul de rezervor există un sistem care comunică cu sistemul autobuzului și dacă apar pierderi de motorină mai mari de jumătate de litru sau creșteri bruște, apare o notificare în sistem.
Președintele APT a precizat că la 80% din tramvaie nu există aer condiționat.
Oricum, este o minciună, din punctul meu de vedere, să spui că șoferii sunt de vină, pentru că nici la tramvaie nu există aer condiționat, la 80 la sută dintre ele, sau la peste 60% din troleibuze. Deci aici ce motorină se mai fură, de ce nu funcționează aerul?!
Președintele Asociației Profesionale a Transportatorilor a explicat și de ce multe dintre autobuzele care circulă în București nu au aer condiționat:
Din cele 1.000 de autobuze Mercedes Citaro, 500 nu au aer din fabricație, iar la celelalte sunt multe defecte și nu sunt piese. Practic, din cele 500 de autobuze Citaro cu aer, doar 300 sunt în trafic, iar dintre acestea, aproximativ 150 au aerul defect, pentru că nu are cine să le repare, nu sunt piese, nu au fost întreținute. Probleme sunt și la multe autobuze Otokar.
Deci, acesta este managementul STB, degeaba aruncă Nicușor Dan vina pe șoferi. Acum, călătorii vor prinde ură pe șoferi, îi înjură lumea din cauza primarului.
Te-ar mai putea interesa și: