STB a făcut probe pe linia de tramvai modernizată din zona Afi Cotroceni. Când va fi pusă în funcțiune

01 aug. 2022
17014 afișări
STB a făcut probe pe linia de tramvai modernizată din zona Afi Cotroceni. Când va fi pusă în funcțiune
STB a făcut probe pe linia de tramvai modernizată din zona Afi Cotroceni. Când va fi pusă în funcțiune. Sursa foto: Facebook/ STB

STB a realizat probe pe linia de tramvai modernizată din zona mall Afi Cotroceni – bulevardele Paul Teodorescu și Doina Cornea (fostul bulevard Vasile Milea). Urmează să fie finalizate procedurile legale de recepție a lucrărilor, iar apoi va fi pusă în funcțiune noua infrastructură.

STB a făcut probe pe linia de tramvai modernizată din zona Afi Cotroceni

Societatea de Transport București a anunțat că, la sfârșitul săptămânii trecute, a desfășurat probele tehnice pe linia de tramvai modernizată din zona Afi Cotroceni. Mai exact, pe bulevardele Paul Teodorescu și Doina Cornea (fost bulevard Vasile Milea).

Motivul pentru care STB a realizat probele: continuarea și finalizarea (în cursul lunii august) procesului de recepție a lucrărilor.

Probele au fost finalizate cu succes, atât pentru partea rețelei de contact a troleibuzelor, cât și pentru calea de rulare și rețeaua de contact a tramvaielor, transmite STB.

Primăria Capitalei (beneficiarul lucrărilor) urmează să finalizeze împreună cu constructorul procedurile legale de recepție a lucrărilor în vederea punerii în funcțiune a noii infrastructuri.

Reorganizarea transportului public din zonă

„Odată cu finalizarea lucrărilor, corelat cu finalizarea rețelei de troleibuz din intersecția de la Academia Militară, unde circulația troleibuzelor a fost suspendată pentru finalizarea lucrărilor la metrou, transportul public de suprafață din zonă va fi reorganizat atât pentru tramvaie, cât și pentru troleibuze”, anunță Societatea de Transport București.

STB a anunțat încă din luna aprilie că urmează să elimine mai multe trasee de acces pentru autobuzele navetă și pentru liniile deviate de tramvai, iar costurile de exploatare vor fi reduse.

Tramvaiele vor circula pe linia modernizată cu viteza maximă legală de 50 de kilometri pe oră și vor avea propria cale de rulare – separată de traficul general prin garduri.

Bucureștenii vor putea circula, din nou, cu tramvaiele 1 și 10, dar și cu tramvaiul 11 care va lega zona Giulești de sudul Capitalei. Totodată, oamenii care locuiesc în cartierul Drumul Taberei vor putea beneficia, din nou, de liniile de troleibuz care circulau în mod obișnuit pe fostul bulevard Vasile Milea. Amintim că, în luna martie, la cererea constructorilor, aceste linii de troleibuz au fost închise temporar.

Cookies