Starbucks introduce băuturi alcoolice în cafenelele sale

de:
20 mart. 2014
0 Afișari
Starbucks introduce băuturi alcoolice în cafenelele sale

Meniurile de seară includ vin Malbec sau Chardonnay, trufe, dar şi frigărui de pui.

„Am testat deja în destul de multe pieţe ca să ne dăm seama că funcţionează. Pe măsură ce vom introduce meniul de seară în cafenele, vom înregistra o creştere semnificativă a vânzărilor în acea perioadă a zilei”, a declarat directorul de operaţiuni Troy Alstead pentru Bloomberg, citat de zf.ro.

Starbucks îşi îndreaptă atenţia către produsele care nu fac parte din categoria cafelei, precum alcool, suc, ceai Teavana şi mâncare pentru a sprijini creşterea în SUA. În plus, compania doreşte extinderea şi îmbunătăţirea programului de recompense, dar şi aplicaţiile pentru smartphone-uri. La începutul lunii martie Starbucks a anunţat că va testa o modalitate prin care clienţii să îşi poată comanda produsele dinainte, folosindu-se de telefonul mobil.

Acţiunile companiei au crescut miercuri cu 1,8% la Bursa New York, atingând valoarea de 75,91 dolari (54,92 euro).

Starbucks a vândut pentru prima oară băuturi alcoolice în octombrie 2010 într-o cafenea din Seattle. În ianuarie 2012, lanţul de cafenele a decis să-şi extindă testul pentru 25 de unităţi în Chicago, Atlanta şi în sudul Californiei.

Meniul disponibil după ora 4 a fost deja implementat în 40 în cafenele, însă nu va funcţiona în toate locaţiile deţinute de Starbucks, a declarat Alstead. Meniul funcţionează în general în zonele urbane, în vecinătatea unor restaurante sau teatre, locuri frecventate de potenţiali clienţi pe timpul serii.

Cookies