„Soro, cică se schimbă prețurile la Mega Image!”, strigă la telefon roșcata din parcare, în Colentina. Delhaize chiar are un plan cu care ne vom întâlni la rafturi

27 feb. 2025
2579 afișări
"Soro, cică se schimbă prețurile la Mega Image!", strigă la telefon roșcata din parcare, în Colentina. Delhaize chiar are un plan cu care ne vom întâlni la rafturi | Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Retailerul olandezo-belgian Ahold Delhaize, proprietarul lanțurilor Mega Image și Profi, vrea să crească cota de piață atât în Europa cât și în SUA, reprezentând investiții în reducerea prețurilor.

În Europa, compania a creat o gamă unificată de mărci private pentru Grecia, Serbia, Cehia și România și anunță extinderea gamei de produse marcă proprie de prim preț.

Ce planuri are Ahold-Delhaize cu prețurile din magazinele din București și din țară

Pentru strategia pe termen mediu, Ahold-Delhaize vrea să continue investițiile în magazine, mărcile proprii, inovație și tehnologie cu scopul de a-și crește cotele de piață și vânzările de anul acesta. Pentru companie, anul 2024 a fost unul dificil, în care a obținut la nivel global o creștere de 1,2% în rate constante, scrie Economica.net.

Pentru consumatorii europeni, inclusiv clienții lanțului Mega Image din România, aceasta va însemna mai multe branduri proprii pe rafturi și mai multe produse de categoria prim preț.

Avem un set puternic de pârghii pentru a stimula cota de piață și creșterea volumului, inclusiv luarea de măsuri corecte privind sortimentul și promoții pentru a îmbunătăți poziția de preț a mărcilor noastre. Spre exemplu, în SUA vom investi 1 miliard de euro în prețuri, în următorii patru ani. De asemenea, vom extinde gama Price Favorites – produse marcă proprie cu preț redus, în toate magazinele noastre europene, anunță compania potrivit căreia brandurile private de prim preț au un nume local în fiecare țară, cum ar fi „Price Favorites” la Albert Heijn și „Little Lions” la Delhaize sau Mega în România.

Totodată, din 2024, Albert din Republica Cehă, Mega Image din România, Alfa Beta din Grecia și Maxi din Serbia oferă o gamă unificată de produse sub marcă proprie.

Până în prezent, compania a plasat pe rafturi 800 de produse armonizate ceea ce se vede în vânzările care au crescut cu peste 20%.

Colaborarea în întreaga regiune ajută la reducerea costurilor și la eficientizarea producției și distribuției. Dar proiectul are în centrul său clienții locali: echipa este în permanentă comunicare pentru a se asigura că produsele satisfac gusturile și preferințele specifice fiecărei țări și că orice diferențe culturale sunt luate în considerare.

Compania mai anunță că „prin acest amplu proiect de colaborare, mărcile își extind continuu sortimentele cu produse noi – inclusiv mai multe opțiuni pe bază de plante și organice – ambalaje reproiectate, ambalaje redesenate și inovații alimentare”.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies