Bucureștenii sunt tot mai nemulțumiți de primarul general, Nicușor Dan. Cu toate că edilul a declarat că și-ar mai dori un mandat, mai mult de jumătate dintre respondenți au o părere proastă despre activitate acestuia, conform unui sondaj realizat de Centrul de Sociologie Urbană și Regională – CURS.
Oamenii au fost întrebați încă odată care este părerea lor atât despre primarul general al Capitalei, dar și despre problemele pe care le are Bucureștiul.
În ceea ce privește activitatea primarului Nicușor Dan, în proporție de 57%, bucureștenii au transmis că au o părere proastă sau foarte proastă. Sondajul a fost realizat în perioada 19-28 aprilie 2023, de către Centrul de Sociologie Urbană și Regională (CURS). Iată întrebările ce au fost puse și răspunsurile oamenilor:
Cum apreciați activitate primarului general Nicușor Dan de când acesta a fost ales?
Bucureștenii au fost întrebați și care sunt problemele principale pe care Capitala le întâmpină. La această întrebare cele mai multe voturi le-au primit: traficul și problema termoficării în oraș.
Locuitorii orașului sunt deranjați în proporție de 28 % de timpul pe care sunt nevoiți să îl petreacă la volan pentru a ajunge la muncă, școală sau în alte locuri unde ai treburi.
În opinia dumneavoastră care sunt principalele probleme ale Bucureștiului?
Cu toate că mai mult de jumătate dintre respondenții la acest sondaj s-au arătat nemulțumiți de activitatea prestată de Nicușor Dan, popularitate primarului a crescut în ultimele luni. În octombrie, 22% dintre respondenți se declarau mulțumiți de primarul general, iar acum, în aprilie, procentul a crescut la 39%.
Chiar dacă părerea oamenilor în ceea ce îl privește pe primarul general nu este una foarte bună, aceștia se declară mulțumiți de cei ce se află la conducerea Primăriilor de Sector din București.
Cum apreciați activitatea primarului dumneavoastră de sector de când acesta a fost ales?
Întrebările pentru realizarea acestui sondaj au fost adresate către 1012 persoane, majore și cu reședința în București. Metoda de culegere a datelor a fost față în față, la domiciliul respondenților.