Reprezentanţii Uber România au revenit cu precizări privind situaţia şoferilor care anulează curse în mod repetat.
„Echipa de operaţiuni a Uber analizează constant datele generate prin aplicaţiile Uber şi identifică şoferii cu o rată ridicată de anulare a curselor. Aceştia sunt contactaţi telefonic şi informaţi că anularea în mod repetat a comenzilor nu este o practică agreată de companie. În cazurile în care comportamentul devine recurent, şoferii parteneri pot fi sancţionaţi cu dezactivarea temporară sau permanentă a contului”, au avertizat reprezentanţii Uber România, potrivit Economica.net.
Într-un efort de transparenţă faţă de pasageri, Uber introducea în România, în urmă cu aproximativ trei luni, funcţionalitatea care permite afişarea în avans a preţului curselor.
În acelaşi timp, şoferii parteneri au câştigat posibilitatea de a vedea în aplicaţie, imediat după acceptarea comenzii, foaia de parcurs a cursei (distanţa şi destinaţia) şi preţul final.
Din datele Uber, comportamentul pasagerilor nu s-a schimbat în urma introducerii acestei funcţionalităţi. În tabăra şoferilor, însă, lucrurile stau altfel:
„Nu avem date care să arate o schimbare a comportamentului utilizatorilor de la introducerea upfront pricing (afişarea în avans a preţului curselor). Feedback-ul primit a fost unul preponderent bun – oamenii preferă să vadă tariful clar de la bun început.
Pe de altă parte, introducerea acestei funcţionalităţi a dus la o creştere a numărului de curse anulate din partea şoferilor parteneri. La Uber nu ar trebui să existe noţiunea de cursă prea lungă sau prea scurtă”, a explicat purtătorul de cuvânt al Uber România.