Şoferii Uber ANULEAZĂ comenzi pe bandă rulantă în Capitală! Reacţia companiei în urma scandalului

de:
02 mai 2018
2 Afișari
Şoferii Uber ANULEAZĂ comenzi pe bandă rulantă în Capitală! Reacţia companiei în urma scandalului

Reprezentanţii Uber România au revenit cu precizări privind situaţia şoferilor care anulează curse în mod repetat.

„Echipa de operaţiuni a Uber analizează constant datele generate prin aplicaţiile Uber şi identifică şoferii cu o rată ridicată de anulare a curselor. Aceştia sunt contactaţi telefonic şi informaţi că anularea în mod repetat a comenzilor nu este o practică agreată de companie. În cazurile în care comportamentul devine recurent, şoferii parteneri pot fi sancţionaţi cu dezactivarea temporară sau permanentă a contului”, au avertizat reprezentanţii Uber România, potrivit Economica.net.

Într-un efort de transparenţă faţă de pasageri, Uber introducea în România, în urmă cu aproximativ trei luni, funcţionalitatea care permite afişarea în avans a preţului curselor.

În acelaşi timp, şoferii parteneri au câştigat posibilitatea de a vedea în aplicaţie, imediat după acceptarea comenzii, foaia de parcurs a cursei (distanţa şi destinaţia) şi preţul final.

Din datele Uber, comportamentul pasagerilor nu s-a schimbat în urma introducerii acestei funcţionalităţi. În tabăra şoferilor, însă, lucrurile stau altfel:

„Nu avem date care să arate o schimbare a comportamentului utilizatorilor de la introducerea upfront pricing (afişarea în avans a preţului curselor). Feedback-ul primit a fost unul preponderent bun – oamenii preferă să vadă tariful clar de la bun început.

Pe de altă parte, introducerea acestei funcţionalităţi a dus la o creştere a numărului de curse anulate din partea şoferilor parteneri. La Uber nu ar trebui să existe noţiunea de cursă prea lungă sau prea scurtă”, a explicat purtătorul de cuvânt al Uber România.

Cookies