ÎN BUCUREȘTI

Șoferii STB care nu pleacă la timp în cursă vor fi amendați. Pentru că, ați ghicit, ei nu poți fi dați jos „la prima”

Șoferii STB care nu vor porni de la capăt de linie potrivit programului, fie prea devreme, fie prea târziu, vor fi amendați. Anunțul a fost făcut de Primarul Capitalei, Nicușor Dan, marți, în cadrul unei conferințe de presă.

Veste importantă pentru șoferii STB. Aceștia vor putea fi amendați în cazul în care pleacă prea devreme sau prea târziu pe traseu, de la capul de linie. Prin urmare, autobuzele Societății de Transport București ar trebui să circule în concordanță cât mai mare cu orarul stabilit, potrivit Adevărul.

Ce amenzi riscă șoferii STB

Nicușor Dan, primarul Bucureștiului, a anunțat în cadrul unei conferințe de presă ce a marcat bilanțul primelor zece luni de mandat faptul că șoferii STB vor fi amendați cu 100 de lei pentru abaterea de la programul stabilit, fie că pleacă mai târziu, fie că pleacă mai devreme decât orarul obligatoriu.

„Au început să fie aplicate amenzi de 100 de lei pentru şoferii care pleacă mai devreme sau mai târziu de la cap de linie faţă de orarul care este obligatoriu pentru ei”, a declarat primarul, în cursul zilei de marți.

De asemenea, edilul a precizat că a fost semnat contractul pentru achiziția a 100 de tramvaie cu ajutorul a 180 de milioane de euro, finanțare provenită din fonduri europene. Mai mult, primarul a anunțat că primul tramvai din acest lot va intra în circulație în primăvara anului viitor.

A fost semnat și un contract de delegare a serviciului de transport public din Capitală

Dincolo de anunțul privind amenzile pentru șoferii STB, Nicușor Dan a vorbit și despre noul contract de delegare a transportului în comun, atât cu STB, cât și cu ceilalți operatori regionali. Deși durata acestui acord – 10 ani – poate să pară extrem de lungă, edilul a explicat că acest lucru a fost efectuat pentru a putea accesa fonduri europene pentru tramvaie noi dar și pentru autobuze electrice.

„Am moştenit un contract de delegare provizoriu pentru serviciul de transport public, atât în relaţia cu STB, cât şi în relaţia cu ceilalţi operatori din zona regională. A fost nevoie de zeci de ore de discuţii; au fost coordonate de viceprimarul Bujduveanu.

În urma acestor discuţii avem azi un contract de delegare pe zece ani serios, corect, care a mulţumit toate părţile care au luat parte la aceste discuţii. Faptul că avem acest contract de delegare pe termen lung era o condiţie pentru ca să putem accesa bani europeni şi pe tramvaie şi pe autobuzele electrice.

Faptul că avem acest contract de delegare permite ADI să îşi exercite controlul pe STB.”, a declarat Nicușor Dan.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button