Societatea de Transport București (STB) a anunțat că își instruiește șoferii cu privire la comportamentul neadecvat pe care unii dintre ei îl adoptă în timpul serviciului.
STB a anunțat, prin intermediul paginii de Facebook, că șoferii au început instruirea profesională. Din cauza numărului mare de reclamații primite din partea călătorilor, Societatea a luat măsuri.
Astfel, cu sprijinul Brigăzii Rutiere de Poliție, șoferii iau parte la ore de formare profesională. În cadrul instruirii, conducătorii vehiculelor STB vor învăța:
Totodată, șoferii care au avut reclamații au fost sancționați, potrivit spuselor Directorului General STB, Daniel Istrate:
Pentru că mulți dintre dumneavoastră ne-ați sesizat cu privire la comportamentul în trafic al unora dintre conducătorii noștri, STB a luat atitudine: am sancționat comportamentul deviant și am crescut orele de instruire.
Miercuri au fost instruiți șoferii de la autobaza Alexandria. Vineri, urmează să fie instruiți șoferii și responsabilii autobazei Obregia.
Săptămânile viitoare, vor urma și restul autobazelor.
De-a lungul timpului, pe pagina de Facebook „Reclamații STB (fostul RATB) București” au apărut mai multe reclamații din partea călătorilor, adresate unor șoferi STB.
Unii au declarat că au fost prinși în uși, alții că li s-au închis ușile în față sau că autobuzele nici măcar nu au oprit în stație. Foarte multe reclamnații și prea puține răspunsuri oficiale din partea Societății de Transport București.
Citește și:
Tocmai de aceea, pe baza zecilor sau poate chiar sutelor de reclamații primite de la călători, STB s-a decis să ia măsuri.
Poate, după terminarea orelor de instruire profesională, oamenii nu vor mai avea plângeri legate de comportamentul neadecvat al șoferilor STB.
Te-ar putea interesa și: