Sindicaliştii din RATB protestează faţă de transformarea regiei în societate comercială

de:
27 mai 2016
4 Afișari
Sindicaliştii din RATB protestează faţă de transformarea regiei în societate comercială

Sindicaliştii au transmis că vor protesta vineri la  Ministerul de Justitie, în faţa Inspecţiei Judiciare şi la Parchetul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, după ce CGMB a aprobat studiul de oportunitate privind transformarea RATB în societate comercială. 

ANUNŢUL sindicaliştilor:

Vă facem cunoscut că în ziua de 27.05.2015 Sindicatul Transportatorilor APT din RATB, sustinuti de avocatii din UNBR 2004, reprezentati de domnul avocat Vasile Dumitru vom protesta in urmatoarele locuri:

– Ministerul de Justitie, str. Apolodor nr.17, sect.5, Bucuresti- de la ora 09:00-11:00

– Inspectia Judiciara, b-dul Regina Elisabeta, nr.40, sect. 5. – 12:00- 13:30

– Parchetul Inaltei Curti de Casatie si Justitie, d-dul Libertatii nr. 12, sect. 5, Bucuresti- 14: 15 – 16:00

Protestul este sutinute si de:
Federatia Sindicatelor Soferilor din Romania 2014
Asociatia Profesionala a Transportatorilor A.P.T.
Asociatia pentru Drepturile Omului Imaginea Romaniei
Sindicatul Transportatorilor Publici de Persoane
Victimele mafiei organizate din institutiile statului

Scopul adunărilor publice îl constituie:

1.Consiliul General al Municipiului Bucureşti a adoptat, joi, un proiect de hotărâre care aproba transformarea în societate comercială a RATB.
2.Abuzurile, coruptia si MAFIA care sufoca institutiile statului Roman
3.Abuzurile si coruptia din Partidele Politice care numesc conducerile la SC TCE PLOIESTI (fosta Regie Autonoma de Transport Ploiesti inainte de transformarea in societate comerciala) precum si la Regie Autonoma de Transport Bucuresti (RATB)
4.Abuzurile si coruptia din Justitie care nu finalizeaza dosarele aflate pe rol, referitoare la faptele de coruptie petrecute la SC TCE PLOIESTI si RATB.
5.Abuzurile si coruptia din institutiile statului care nu opresc Mafia organizata din SC TCE PLOIESTI si RATB.
6.Abuzurile si coruptia din Primaria Municipiului Bucuresti si Primaria Ploiesti care intretin fenomenul de tip mafiot.
7.Institutiile statului sunt incompetente si aservite mafiei ruse care vrea sa preia RATB-ul
1.Managementul Neperformant sustinut si impus de Consiliul General al Municipiului Bucuresti si Consiliul Local Ploiesti. Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) a numit consilul de administratie al RATB, dar alesii locali nu au facut numirile in urma unui concurs, asa cum prevede legea, ci politic. Consiliu de administratie al RATB nu s-a numit cu respectarea legii din cauza ca nu au fost respectate prevederile art.5 din OUG 109/2011, referitoare la modalitatea selectiei (evaluarii) persoanelor propuse a face parte din Consiliile de Adminstratie. Potrivit Ordonantei de urgenta nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, selectia membrilor Consiliilor de Administratie se face pe baza unui concurs. In conformitate cu legea 215/2001, art 48, secretarul general al Primariei Generale a refuzat contrasemnarea hotararii de Consiliu General invocand motivele pentru care astfel de hotarare nu poate fi considerata legala, fiind asimilata abuzului in serviciu.Dupa ce am contestat aceste fapte timp de peste un an, in data de 29.03.2016 a fost numit un nou CA. Alegerea lor s-a facut prin concurs, insa mai multi consilieri generali printre care si independentul Cristinel Deaconescu contesta aceasta comisie, argumentand ca raportul final a fost semnat de  doua persoane din cinci cat trebuia sa aiba aceasta comisie.
„Comisia de evaluare a fost compusa din Catrina Eugen George, Ifrim Monica-Gabriela, Dobre Violeta, Minca Lucian Nicusor, Svoronos Diana. Ifrim Monica Gabriela si-a dat demisia pe 16.11.2015. Minca Lucian si-a dat demisia pe 29.09.2015, iar Svoronov Diana este plecata din tara definitiv de pe 16.11.2015. Raportul final al comisiei de evaluare este de pe 23.11.2015. Deci cum poate fi facuta evaluarea doar cu doua persoane din cinci? Ca sa nu mai spunem ca Minca Lucian apare ca prezent desi si-a dat demisia. Era acolo sau s-a facut un fals?”, a explicat Cristinel Deaconescu.Componenta noul CA este cu o singura exceptie aceiasi cu a vechiului CA.
2.Conducerea RATB a creeat un prejudiciu de un milion de lei, in urma câştigării în instanţă a unor procese intentate mai ales de foştii directori ai RATB, daţi afară de Consiliul de Administraţie ai regiei. Acesta este preţul rotaţiilor politice la conducerea RATB, care ar urma să umfle bugetul local cu echivalentul a 223.000 de euro.Fapta a fost constatata de Curtea de Conturi in raportul publicat in anul 2016.
3.Consilierii generali si locali au interese oneroase si rude angajate pe bani foarte mulți în R.A.T..B si SC TCE PLOIESTI.
Aceasta fapta fiind asimilata abuzului in serviciu si traficului de interese.
4.Numirea politica a unor sefi incompetenti in R.A.T.B. si SC TCE PLOIESTI. Aceasta fapta fiind asimilata abuzului in serviciu
5.Furtul si distrugerea R.A.T.B. SC TCE PLOIESTI sustinut in ultimii 26 de ani de catre grupurile politico-mafiote.
Exemple:
– Camera de Conturi a Municipiului Bucureşti/ Procesul verbal de constatare nr. 144/14.12. 2007, Angajare nelegală a fondurilor publice pentru lucrări de modernizare a căii de rulare a tramvaielor. Prejudiciu estimat 4.395.800 lei. Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie – DNA
– Camera de Conturi a mun. București / Proces verbal de constatare nr. 61161/13.12.2013. Abuz în serviciu contra intereselor publice (art. 248 C. pen.), neglijență în serviciu (art. 249 C. pen.). Prejudiciu estimat 8.472.166 lei. Parchetul de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 București
6.Acoperirea jafului de la R.A.T.B. prin lipsa de reactie a institutiilor statului din care enumeram: nemultumirea ca D.N.A.-ul nu incepe cercetarea penala fata de ilegalitatle comise de conducerea R.A.T.B. sesizate in Rapoartele Corpului de Control al Primului Ministru si al Curtii de Conturi din perioada 2012-2015.
-Sesizam o noua fapta care este de competenta DNA, Viorel Popescu, a urmărit tocarea unor fonduri POSDRU prin proiectul INSTRA, în valoare de peste cinci milioane de euro, de către prieteni si clientela de partid.
Sunt foarte multe afaceri cu iz penal in activitatea RATB, iar o parte dintre ele au fost identificate de Corpul de Control al Primului Ministru si Curtea de Conturi.
7. Solicitam verificarea legalitatii contractului de ,,Transformarea autobuzelor din functionare diesel in functionarea cu gaz petrolier lichefiat” si a actelor subsecvente de furnizare de produse si servicii precum si a contractului de furnizare cu nr.006225/20.03.2015.
Am fost sesizati ca exista numeroase neconcordante intre actele incheiate si realitatea de fapt in care se gaseste parcul auto al S.C Transport Calatori Expres SA Ploiesti
8. Solicitam verificarea modului in care s-a facut reorganizarea Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti si de infiintare a S.C Transport Calatori Expres SA Ploiesti.
9. In cadrul SC TCE PLOIESTI si RATB sunt mai multe nereguli in ceea ce priveste atat Inspectia Muncii dar si Inspectoratul Teritorial de Munca.
Nu se respecta majorarea salariilor de baza ale salariatilor cu un procent reprezentand rata inflatiei.
Colegii nostrii sun agresati dovedindu-se lipsa securitatii la locul de munca.
Nu se respecta pauza de masa si pauzele la cap de linie.
Conditiile la cap de linie sunt improprii.
Materialele igenico-sanitare si antidotul nu se acorda intocmai si la timp.
Sunt deficiente in cazul:
– pontajului
– program de lucru
– timpului de munca si de odihna
– orele suplimentare
– orele de noapte
– orele lucrate in zilele libere oficiale
– munca in schimburi
– fractiuni de ore
– repausul saptamanal
– zile libere legale
– declararea si inregistrarea accidentelor de munca si al bolilor profesionale
10. In cadrul S.C. TCE PLOIESTI sunt mai multe nereguli in ceia ce priveste:
– contractele de mandat ale membrilor AGA;
– incheierea si derularea contractelor de paza, de efectuare a analizelor medicale, telefonie VODAFONE, cantractul RADCOM – GPS etc.
11. Transformarea RATB în Societate Comercială. Grupurile de interese incearca prin toate mijloacele sa puna mana pe patrimoniul acestei institutii si sa preia activitatea de transport.
Se face trafic de influenţă pentru modificarea Legii nr.92/2007, pentru a putea sa transforme RATB in Societate Comerciala pentru ca apoi sa o privatizeze fraudulos. Cine isi poate inchipui ca o institutie condusa dupa interese politice si nu dupa regulile managementului profesionist poate deveni profitabila.
RATB are prea multe probleme, care daca nu vor fi luate in calcul pe termen scurt, imediat dupa transformarea in SC, vor duce la intrarea acesteia in insolventa si apoi la disparitia ei.
Degeaba vom mai plange ulterior la emisiuni TV de genul ,,Romania Furata” ce soarta cruda a avut aceasta regie de traditie, pentru ca va fi prea tarziu.
Concret, va solicitam sa dispuneti, o conducere tehnocrata la conducerea RATB si un audit care sa controleze activitatea acestei regii, prin Corpul de Control si prin alte institutii abilitate cum ar fi DNA, Garda Finaciara, Curtea de Conturi, Politie etc.
Se doreşte transformarea RATB în societate comercială, acest lucru s-a întâmplat cu alte două regii de transport public din ţară, de la Ploieşti şi de la Iaşi, în 2013, acestea fiind acum în pragul insolvenţei şi falimentului.După aproape 6 ani în care nimeni nu a analizat şi nu a gândit o strategie pentru a găsi soluţii pentru îmbunătăţirea serviciului de transport public, la presiunea grupurilor de interese se doreşte distrugerea RATB. În această acţiune nu se ţine cont de cetăţenii Bucureştiului şi de nevoia acestora de un transport demn de o capitală europeană. RATB nu trebuie transformat în societate comercială pentru că acest proces este doar o pregătire pentru privatizarea sa ulterioară în beneficiul unei multinaționale străine, bucureștenii fiind astfel păgubiți de serviciul de utilitate publică al transportului în comun. Solicitam interzicerea privatizării sau cesionării de servicii publice de transport de suprafață în București către orice societate comercială. Transportul public de suprafaţă în București este un serviciu asigurat de Regia Autonomă de Transport Bucureşti şi care încasează anual de la Primaria Capitalei un procent de 88% din totalul bugetului său. Diferenţa de 12% reprezintă încasări directe (9% – vânzare bilete, 3%- publicitate). Deşi plata impozitelor de către toţi bucureştenii reprezintă o obligativitate, de gratuitatate pe mijloacele de transport public comun din Bucureşti beneficiază doar pensionarii şi studenţii (50%). Această ultima flota o dată cu transformarea în S.C. va avea soarta binecunoscută, va fi vândută, jefuită şi va dispărea în ,,Triunghiul Bermudelor” după ,,reţetele” folosite şi în alte cazuri de privatizare. Exemple: ROCAR, VULCAN, ALIMENTARĂ etc. Denunţăm furtul şi distrugerea RATB susţinut în ultimii 25 de ani de către grupurile politico-mafiote;
Daca va veni un control serios suntem convinsi ca vor iesi la vedere fraude de zeci poate chiar de sute de miloane de euro.
12. Transportul public trebuie să fie demn de o capitală europeană, din păcate vedem cum ne îndreptăm spre un transport cum nici în ţările bananiere nu se mai găseşte.
Remarcăm cu tristeţe cum după creşterea fostului ITB, car atinsese apogeul în anii comunismului având circa 38.000 de mii de angajaţi, au urmat 25 de ani de declin în care această instituţie a căzut pradă mercenarilor care au adus-o în pragul falimentului.
Va solicităm demararea unei anchete pentru a fi verificat cum au fost privatizate diverse subsecţii ale fostei Inteprinderi de Transport Bucureşti (I.T.B.) o dată cu transformarea în Regie Autonomă de Transport Bucureşti (R.A.T.B.), din care unele au fost falimentate şi dăm exemplu serviciile de taxi, maxi-taxi, service-urile Ciclop, Titulescu, CAR-RATB, iar altele au fost subevaluate şi vândute cum a fost cazul Parking Ciclop înstrăinat către SC DALLI Exim SRL, cu ajutorul conducerii Primăriei Municipiului Bucureşti şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti. Administrator al SC DALLI Exim SRL a fost Radu Jianu care mai târziu după ce a vândut firma a fost numit şef achiziţii la RATB.Din această funcţie a vândut ilegal la fier vechi o parte din parcul RATB (autobuze, tramvaie etc).
Radu Jianu a fost cercetat de către DNA alături de un alt fost director RATB, Viorel Popescu care este acuzat de abuz în serviciu şi pentru că a cauzat un prejudiciu de aproximativ 820.000 de euro în dauna regiei.
Adrian Crit fost director RATB a semnat un contract „dubios” încheiat între RATB şi Astra Vagoane Călători, în urmă căruia am pierdut o parte din Uzina de Reparaţii a RATB.
Solicităm CGMB să apere patrimoniul aflat în folosinţă RATB de grupurile de interese politico- financiare.
13.Un program de management strategic pe termen mediu şi lung pentru funcţionarea şi dezvoltarea RATB şi a Bucureştiului. Un transport public urban în conformitate cu legislaţia şi politicile relevante din Europa.Timp de 25 de ani nu a fost făcut nimic concret de autorităţi pentru:
-mobilitatea urbană;
-un transport urban sustenabil;
-un plan de dezvoltare şi o strategie naţională a transportului public urban de călători în Bucureşti şi zonele Metropolitane;
-pentru îmbunătăţirea performanţei energetice a parcului RATB;
-pentru monitorizarea şi consolidarea performanţei de mediu a parcului RATB;
-pentru reducerea emisiilor de gaze de serain din transportul public urban de călători.
-un transport public urban concentrat asupra cetăţenilor şi a nevoilor acestora;
-pentru introducerea tehnogiilor inteligente în transportul public urban de călători;
-municipiul Bucureşti şi cu atât mai mult teritoriul sau de influenţă sunt lipsite de un sistem coerent de noduri intermodale, ceea ce constituie o considerabilă premisa negativă pentru necesară reducere a automobilelor personale. O prioritate de acţiune şi investiţie trebuia să o constituie organizarea unor forme simple de intermodalitate care să integreze parcări de transfer de tip „park & rîde şi/sau bike & rîde” (cu staţii de transport public, permiţând şi încurajând astfel utilizarea transportului public pe distanţe lungi;
–infrastructură s-a dezvoltat haotic şi fără noimă în ultimii 25 de ani, fără a ţine cont de nevoile reale ale unui transport modern;
14.Propunem urmatoarele politici de transport public pentru serviciul din Bucuresti
I.Se impune realizare unei STRATEGII PENTRU DEZVOLTAREA SERVICIULUI DE TRANSPORT URBAN.
I.A). Directii STRATEGICE
1.VEHICULE DE TRANSPORT PUBLIC
Gradul de uzura de peste 90% actual impune si achizitia de material rulant, printr-un program anual care sa permita:
1.a. Fabricarea in uzina RATB a unui numar de minim 20 de tramvaie (ritmul poate fi atins daca este sustinut prin sistemul de achizitii si resurse umane, a fost atins in perioada anilor ′93-2000 odata cu fabricarea v3a), printr-un program initiat si derulat de specialistii RATB (cu termene si resurse alocate).
1.b. Achizitia intr-un ritm anual de 100 de autobuze si 50 troleibuze noi, precum si reactivarea sectiilor de reparatii capitale pentru atobuze si troleibuze din cadrul Uzine de Reparatii RATB, in vederea mentinerii parcului actual pe pneuri.
1.c. Sustinerea reparatiilor de agregate in uzina proprie pentru mentinerea actualului parc de tramvai macar la nivelul actual.
Concluzie: Constituirea unui grup de lucru pentru punctul 1, cu subgrupe pe 1a, 1b, 1c, care sa realizeze proiectele specifice sa identifice si sa atraga resursele necesare, inclusiv prin fonduri externe.
2.UNITATILE DE EXPLOATARE
2.a. Dotarea cu utilaje si SDV-uri necesare executarii la timp a operatiilor planificate.
2.b. Un sistem de achizitii piese si materiale pentru realizarea sigurantei circulatiei vehiculelor de transport public si asigurarea unei rezerve minime (2.c. Angajarea de personal muncitor pe calificarile cerute de procesele tehnologice, prin atragerea elevilor inca din perioada liceala, prin proiecte de practica.
Resurse umane, inclusiv prin atragerea de fonduri externe care sa contribuie la motivarea lor.
2.d. Imbunatatirea conditiilor de munca din unitati prin reabilitarea infrastructurii acestora, prin proiecte specifice pentru utilitatii, spatii de lucru, grupe de linii, platforme de garare, actiuni realizate prin dezvoltarea de proiecte prin implicarea personalului tehnic al RATB , pentru identificarea si atragerea resurselor necesare.
3.RETEAUA DE TRANSPORT PUBLIC
Se impune realizarea unui program de reabilitare si modernizare , cu parte integranta a PUG-urilor.
Deasemenea, se impune realizarea unui PROGRAM DE TRANSPORT corelat cu nivelul cererii, care sa urmareasca eficient dinamica acesteia (in prezent programul de transport se realizeaza cu acelasi parc pe intreaga perioada anuala , ceea ce creeaza o utilizare ineficienta a resurselor –parc circulant- si nemultumiri din partea cetatenilor).
4.STRATEGIA RESURSELOR UMANE
Constitutirea si urmarirea in cadrul strategiei de transport.
I.B) MODALITATI DE REALIZARE
Eliminarea POLITICULUI din structurile decizionale la nivelul Consiliului de Administratiei. Implicarea specialistilor in realizarea proiectelor specifice punctului I.a.

II. Politici de transport vor fi identificate in cadrul strategiei si vor cuprinde masuri, actiuni si termene de realizare.

OBS:
Se impune demararea in regim de URGENTA a activitatilor respective, orice intarziere poate conduce la punerea in pericol a asigurarii serviciului pubic de transport, avand in vedere ca acesta functioneaza in prezent, in stare de AVARIE, si orice perturbare ( inclusiv intarzierile la furnizori, achizitii, resursa umana deficitara) poate conduce la blocarea sistemului, in conditiile in care nu mai exista posibilitatea unui control, a unei previziuni sau predictibilitati pentru un nivel al serviciului pe termen IMEDIAT.
15.Va solicitam, verificarea consilierului general al Consiliului General al Municipiului Bucuresti Boaja Ghe. Minica.
Am fost sesizati ca exista numeroase incompatibilitati in activitatea acestuia.
Domnul Boaja Ghe. Minica este:
– Consilier general din partea PSD
– Presedinte al comisiei de buget-finante din cadrul PMB
– Membru in Consiliul National al PSD
– Romania Sef Compartiment Protectia Mediului
– Primvicepresedinte al Federatiei Sindicatelor din transporturi si servicii publice ATU – ROMANIA
– Boaja Ghe. Minica – ocupa functia de Sef Compartiment Protectia Mediului – Societatea Nationala a Apelor Minerale (SNAM), unde Director General este Radu Dumitru care ocupa si functia de Presedinte al Consiliului de Administratie al Regiei Autonome de Transport Bucuresti.
-fiul lui Boaja Ghe. Minica este consilierul Directorului General Regei Autonome de Transport Bucuresti cu sediul in Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu nr.1, sector 1.
Boaja Minica a propus transformarea RATB in S.C..
16.Solicitam analiza si inlocuirea din functiile de conducere a ,,manechinelor” impuse politic si repunerea in functie a specialistilor care au fost inlaturati.
Exemplu il dam pe domnul ing. Bratu Marian, demis din functia de Sef Departament Programarea si Dispecerizarea Exploatarii pentru ca nu a ,,percutat” la comenzile oneroase ale mafiei politico-sindicale.
Starea tehnica a vehiculelor:
Vrem sa va supunem atentiei managementul defectuos, in urma caruia peste 300 de autobuze din totalul de 1.000, in valoare de aproximativ 60 de milioane de euro sunt pe butuci din cauza lipsei de piese.
Vă facem cunoscută si pe această cale, o posibilă încălcare de către conducerea RATB a legislației referitoare la Securitatea și Sănătatea în Muncă a salariaților încadrați în funcțiile de conducători de vehicule, casieri on-line și off-line, controlori legitimații de călătorie etc!
Afirmăm aceasta deoarece în ultima perioadă de timp, RATB nu mai scoate în traseu toate vehiculele programate (motivând lipsa de piese sau de personal), tramvaiele, troleibuzele și autobuzele care circulă fiind încărcate cu mult peste capacitatea de transport recomandată de fabricant!
Toate acestea generează o stare de nemulțumire generală îndreptățită din partea publicului călător, nemulțumire care s-a manifestat prin violențe verbale si fizice asupra personalului RATB și nu în ultimul rând cu distrugeri ale mjloacelor de transport(vandalism)! Deasemenea, acestea pot duce la incidente nedorite, în sensul că pot apărea evenimente de circulație cu victime nevinovate, pot apărea accidente de muncă în cazul agresării fizice a personalului aflat în timpul programului de muncă, pot apărea accidente generate de ruperea ușilor sau spargerea de geamuri din cauza suprasolicitării, sau chiar din cauza eficienței scăzute a sistemului de frânare pe fondul supraîncărcării vehicululelor etc!
Solicitam analiza managementului neperformant sustinut si impus de Consiliul General al Municipiului Bucuresti si Conducerea Primariei Municipiului Bucuresti in ultimii 26 de ani;
In ultimii ani, desi angajarile au fost blocate, au fost angajate sute de persoane pe salarii ,,babane” si exista suspiciunea ca acestea au fost facute interesat chiar ilegal. Printre aceste persoane se afla consilieri generali, cosilieri locali, apropiati ai oamenilor politici care s-au perindat la conducerea RATB-ului de-a lungul timpului sau rude ale acestora.
RATB a fost un ,,tort” din care fiecare partid politic ajuns la putere si-a taiat o felie.
Investitiile sunt fscute fara noima si la preturi foarte mari.
Consideram ca aceasta institutie publica a fost administrata in dauna avutului public si in avantajul personal.
Ascunderea accidentelor de munca in cadrul Autobazelor Alexandria si Ferentari.
Solicitam constituirea unei comisii care sa analizeze activitatea conducerii celor doua autobaze mentionate, care sa identifice abuzurile si presiunile pe care le-au facut asupra salariatiilor;
Exista numeroase ilegalitati in activitatea conducerii acestei institutii din care enumeram cateva:
–    contractele de mandat ale membrilor Consiliului de Administratie au fost ilegale acestia au luat decizii si au incasat salarii ilegal;
–    numirea si ocuparea functiei de director economic a doamnei Duta Mariana si incasarea in mod ilegal a salariilor si beneficiilor functiei:
– incheierea si derularea contractelor de achizitii de bunuri si servicii etc. Aceleasi firme au castigat licitatiile in ultimii 26 de ani.
–   Proiectul POSDRU-INSTRA a fost folosit pentru fraudarea banilor publici si europeni.
–   concedierea a 7 directori, care in instanta dupa o perioada de peste un an au castigat procesele si au fost repusi in drepturi primind despagubiri. Cine raspunde pentru pagubele create bugetului institutiei prin acordarea drepturilor financiare?
– activele aflate in folosinta RATB din patrimoniul PMB au fost subevaluate si instrainate;
– grupuri de persoane au fost angajate ilegal de catre directorii numiti politic;
– capusarea RATB de grupuri de interese bine organizate;
– furturi de bunuri si piese din cadrul RATB;
– amenzi incasate pentru management neperformant de la diverse institutii, care ar trebui recuperate de la cei care au condus institutia la acel moment;
Va solicitam, sa verificati toti consilierii generali si locali actuali din Primaria Generala a Municipiului Bucuresti si din Primaria Ploiesti precum si pe cei carora li s-a incheiat mandatul, in legatura cu implicarea in contracte oneroase cu RATB-ul si SC TCE PLOIESTI si a starii de incompatibilitate.
17.Va solicitam sa avem o intalnire in care sa va aducem completari. Toate neregulile identificate sunt prezentate succint iar pentru mai multe relatii va stau la dispozitie si ma puteti contacta la nr. tel:0729.377.733
Mentionam ca solicitam raspuns in scris si copii dupa Raportele Finale incheiat cu ocazia controalelor tematice.
Va solicitam un raspuns ferm si implicarea in cercetarea faptelor de coruptie semnalate precum si comasarea tuturor dosarelor aflate in diferite faze la parchete sau alte institutii abilitate.
Avand in vedere revendicarile noastre justificate, va informam ca incepand cu data de 03.06.2016 un grup de salariati din transportul public local va intra in greva foamei pe perioada nedeterminata.

Cu stima,

FEDERATIA SINDICATELOR SOFERILOR DIN ROMANIA 2014 PRESEDINTE
USTUROI ION

 

Cookies