BAZAR

Şeful Telekom, ATAC la RCS&RDS: „Mă îndoiesc că au autorizaţie pentru reţeaua de energie”

„Nu cred că au autorizaţii pentru construcţia reţelei de energie. Este cu totul uimitor de ce autorităţile nu fac nimic”, a acuzat Beckers, citat de Ziarul Financiar.

Mai mult, el a arătat că în viitor RCS&RDS va vinde energie către persoanele fizice, acum demarând deja primele tranzacţii, în pierdere, pentru a prinde clienţi.

„Compania nu îşi instalează reţeaua în centre de business, ci în complexuri / zone rezidenţiale, deci are în plan să vândă către clienţii persoane fizice. Va fi o surpriză brutală pentru companiile de electricitate când RCS va începe activ să vândă. Compania vinde deja electricitate, în pierdere după părerea mea, doar pentru a prinde tracţiune, pentru a câştiga clienţi”, a mai declarant Beckers.

De altfel, Beckers a criticat luni şi starea infrastructurii din România, acuzând autorităţile de incompetenţă. „Cred că acum pot scrie un studiu – De ce nu merg lucrările de infrastructură din România. Este vorba de birocraţie, de incompetenţă şi de inerţie”, a declarat acesta, potrivit b1.ro.

Acuzaţiile lui Beckers par a fi susţinute şi de unele decizii luate în teritoriu, acolo unde RCS&RDS îşi dezvoltă reţeaua de energie. Astfel, în luna mai, prefectul de Bihor cerea Consiliului Local să-şi abroge hotărârea prin care a intrat în parteneriat cu RCS&RDS.

Parteneriatul Primăriei Oradea cu firma RCS&RDS pentru distribuţia energiei electrice în Oradea este ilegal, spunea prefectul Claudiu Pop, citat de publicaţia Bihor online, deoarece compania patronată de ZoltanTeszari nu are licenţă de distribuţie a energiei electrice de la ANRE. Trebuie precizat că Oradea este şi localitatea de reşedinţă a fondatorului şi acţionarului majoritar al companiei de cablu, Zoltan Teszari.

În ultimele luni, compania RCS&RDS a fost acuzată în repetate rânduri că îşi promovează în instituţiile media pe care le deţine interesele legate de piaţa de energie, dedicând zeci de materiale pe televiziunea proprie intereselor sale din aceast domeniu.

„Cred că asistăm la intenția de a utiliza vehicule jurnalistice pentru a construi imagine pozitivă unei firme. Este deranjant pentru telespectatori, care văd că li se servește drept „știre” un material auto-promoțional al companiei care deține televiziunea. Este regretabil”, declara directorul Centrului pentru Jurnalism Independent, Ioana Avădani, pentru paginademedia.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button