BAZAR

Șeful Pro TV, A. Cesnavicius, anunță prioritățile postului: Producțiile locale și celebritățile

Aleksandras Cesnavicius, șeful Pro TV, a anunțat, marți strategia postului de televiziune. Pro TV se va concentra mai mult pe producție locală decât pe filme și se încearcă găsirea unui echilibru între producțiile externalizate și cele in house. Acesta a mai spus că în acest an cheltuielile Pro TV cu producțiile locale au crescut cu 50% față de 2014.

Declarațiile au fost făcute într-o întâlnire cu presa în care Cesnavicius a vorbit despre strategia Pro TV. La întâlnire au mai participat Lucia Antal, director de marketing la Pro TV, și Andi Moisescu scrie paginademedia.ro.

Aleksandras Cesnavicius, șeful Pro TV:

– Am avut multe filme în programe în trecut. Filmele sunt bune pentru promovare, oamenilor le plac, sunt foarte instabile și sunt folosite și de competitori, dar nu este un bun motiv de diferențiere. Avem o direcție diferită. Ce-i face pe oameni să vorbească despre noi? Ei vorbesc de producții precum Vocea României. Există o direcție clară pe care o avem, că această companie trebuie să aibă conținut local. E nevoie de conținut local, de o echipă locală.

– Din păcate serialele americane nu funcționează pe această piață și nu oferă prea multe soluții.
Am început să facem proiecte tot mai mari. Echipele din spatele show-urilor sunt foarte importante. Echipele internaționale, oricât ar fi de mari, au cunoștințe limitate. E clar că direcția acestei companii trebuie să fie locală. Vom continua să fim o stație locală.

– Producția in house. Încercăm să găsim balanța undeva la mijloc, între a produce in house și a externaliza. Adică, marile show-uri precum Got Talent și Vocea sunt produse in house. Pe de altă parte, anul trecut am început să investim mai mult în producătorii externi pentru a extinde piața locală, ceea ce duce la mai multe job-uri.

– Obiectivul nostru este să scoatem mai mult din fiecare show local. Poți apărea proiecte care nu performează, însă le trimitem la editat pentru a vedea cum pot fi făcute mai bune și încercăm apoi să le readucem în low season ca să vedem cum reacționeză publicul la ele

– În vara aceasta, vom aduce trei proiecte noi și ne vom muta mai mult la zona day time.

– Anul trecut Pro TV a avut cele mai bune rezultate de audiență din ultima decada, iar în 2015 ne așteptam la cifre și mai bune și să ne îndeplinim obiectivele financiare

– Anul acesta, investim cu 50% mai mult pe producțiile locale decât am cheltuit anul trecut.

– Când am venit la Pro TV, în decembrie 2013, erau 1.000 de angajați, în 11 companii. Acum am ajuns la 800.
Avem un nou talent manager, funcție care nu exista până acum, pe care l-am recrutat de la Antena Group. Vom mai introduce o serie de funcții noi în zona de conducere.

 


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button