Sediul Primăriei sectorului 4 intră în RENOVARE. Unde se mută instituţia

de:
22 iul. 2016
1 Afișari
Sediul Primăriei sectorului 4 intră în RENOVARE. Unde se mută instituţia

Primăria Sectorului 4 din str. George Coşbuc urmează să funcţioneze la o nouă adresă, începând de anul viitor, după ce actualul sediu va intra în proces de modernizare. Deocamdată nu a fost stabilit exact unde, însă administraţia locală anunţă că au fost luate în calcul mai multe variante, potrivit romaniatv.net.

Intentionez ca începând cu 1 februarie 2017, Primăria Sector 4 să aibă o altă locaţie. Noua locaţie nu a fost stabilită cu exactitate, însă avem trei variante. Cel mai probabil vom închiria un open space, într-o locaţie de birouri, şi să amenajăm în funcţie de necesităţile pe care le avem. Este normal să identificăm o zonă în care avem mijloace de transport în comun, să fie accesul facil şi să avem facilităţi inclusiv pentru persoanele cu dizabilităţi. Tot aici trebuie amenajat şi birou al relaţiilor cu cetăţenii„, a declarat primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă.

Conform sursei citate, noul sediu al Primăriei Sectorului 4 va avea o suprafaţă de 3.000-3.500 mp, chiria urmând să fie până la 25.000 euro pe lună. „Nu va fi în zona centrală pentru că mă interesează costul. Din negocierile pe care le avem, chiria va fi în jurul sumei de 20-25.000 euro pe lună. Dacă constructorul (care va lucra între timp la reabilitarea sediului din str. George Coşbuc) depăşeşte termenul de un an, trebuie să plătească el chiria, conform contractului”, a menţionat Băluţă.

Indicatorii tehnico economici privind modernizarea sediului Primăriei Sectorului 4, împreună cu sediul Consiliului Local Sector 4, au fost aprobaţi deja de administraţia locală. Valoarea totală a investiției se ridică la aproximativ 14 milioane de lei cu TVA, din care contribuția administraţiei locale va fi de doar 754.500 lei, restul sumei fiind asigurată din fonduri UE.

Practic, atât clădirea Primăriei Sectorului 4, cât şi cea a Consiliului Local Sector 4 vor fi extinse pe verticală, în sensul că va mai fi adăugată o mansardă la ultimul etaj.

Amenajarea noului spațiu pentru birouri, în care își vor desfășura activitatea circa 50 de persoane, prevede realizarea a 17 birouri noi, fiecare birou având 18 mp, și 3 săli open space (săli necompartimentate) de câte 60 mp fiecare.

Pe lângă crearea de noi spații de birouri vor fi modernizate toate spațiile de birouri existente, precum și întreaga clădire.

Cookies