Secretul outlet-ului cu produse la 3 lei din Bucureşti

de:
16 nov. 2012
0 Afișari
Secretul outlet-ului cu produse la 3 lei din Bucureşti

La aproximativ trei luni de la deschiderea outletului, oficialii magazinulului se plâng deja de declinul vânzărilor, în contextul în care de succesul acestui magazin depinde în mare parte şi procesul de reorganizare pe care îl traversează compania ce operează magazinul. Este vorba despre Staff Collection, firmă deţinută de familia Miheţ şi care operează şi lanţul de magazine House Of Art şi Eponge Fashion Paris. Totodată, proprietarii Staff Collection deţin şi magazinele Fox şi Levi’s, prin intermediul societăţii Corssa şi o fabrică de îmbrăcăminte la Alba Iulia. Ambele companii au intrat în luna ianuarie a acestui an în insolvenţă. „La început vânzările au fost foarte bune, fiind impulsionate şi de promovarea făcute de Vitantis, dar după aceea au început să scadă”, a declarat pentru economica.net Florentina Bălăşescu, director de vânzări regional în cadrul Staff Collection.

De unde vine marfa de la San Francisco Concept

În cazul outletului din Vitantis ce se întinde pe o suprafaţă de aproximativ 1.400 de metri pătraţi şi comercializează în jur de 10.000 de produse, secretul preţurilor foarte mici constă în provenienţa mărfii. Aproximativ 80% din produse vin de la fabrica House of Art de la Alba Iulia. Sunt articole nevândute din colecţii House of Art şi Eponge mai vechi. Restul produselor provin din import, cum ar fi articolele marca Fox ce sunt aduse de magazin din Israel sau cele pentru copii marca Caleidoscop care sunt achiziţionate din Spania. Şi în aceste cazuri vorbim de produse aflate pe stocuri în ţările de origine, fiind articole de marcă , dar din colecţii mai vechi.

Cookies