ARHIVA B365

Se suspendă circulaţia pe cea mai lungă linie de tramvai din Bucureşti

Tot incepand de luni, 23 septembrie 2013, se va suspenda circulatia tramvaielor pe sos. Mihai Bravu, numai pe directia Dristor – Obor.

Lucrarile care se vor desfasura la Pasajul Muncii constau in: consolidarea structurii de rezistenta a podului, refacerea hidroizolatiei, lucrari de arhitectura dar si modernizarea liniei de tramvai si a carosabilului de deasupra pasajului.

Pasajul Muncii trebuia reabilitat încă din 2011. Acest lucru nu s-a întâmplat, iar Pasajul mai are puțin și se va prăbuși peste mașini: s-a constatat că tot planşeul de deasupra staţiei de metrou şi deasupra pasajului trebuie consolidat. Detalii, aici. 

In acest sens, pentru buna desfasurare a traficului, incepand de luni, 23.09.2013, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va lua urmatoarele masuri:

Linia 1 de tramvaie va fi reorganizata in doua sectiuni, astfel:

– Linia 1 (sectiunea Sos. Serban Voda – Calea Vitan) va functiona de la terminalul ,,Sura Mare”, pe traseul: Şos. Giurgiului, Sos. Serban Voda, Bd. Gheorghe Sincai, Str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, Sos. Mihai Bravu, cu intoarcere pe Calea Dudesti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gheorghe Sincai, Sos. Serban Voda, Sos. Oltenitei, Str. Sura Mare.

– Linia 1 (sectiunea Sos. Viilor – Pasajul Basarab) va functiona de la terminalul ,,Sura Mare”, pe traseul: Sos. Giurgiului, Sos. Viilor, Str. Dr. Constantin Istrati, Sos. Progresului, Bd. Timisoara, Bd. Vasile Milea, Pasajul Basarab, Sos. Nicolae Titulescu, Sos. Iancu de Hunedoara, Sos. Stefan cel Mare, Sos. Mihai Bravu cu intoarcere la Piata Iancului, apoi pe Sos. Mihai Bravu, Sos. Stefan cel Mare, Sos. Iancu de Hunedoara, Sos. Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Bd. Vasile Milea, Bd. Timisoara, Sos. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrati, Sos. Viilor, Sos. Oltenitei, Str. Sura Mare.

Pentru preluarea fluxului de calatori de pe tronsonul Calea Dudesti – Piata Iancului, RATB va prelungi traseul liniei de autobuze 634, de la intersectia Sos. Mihai Bravu/Str. Baba Novac pe Sos. Mihai Bravu pana la Bucur Obor.
Autobuzele vor opri pe Sos. Mihai Bravu comun cu liniile 135, 311, 330, 335 si vor purta inscriptia de traseu: ,,Linia 634: Romprim-Sos. Mihai Bravu- Piata Obor”.
Abonamentele eliberate pe linia 1 vor fi valabile si pe linia naveta 634, pe tronsonul cuprins intre Piata Obor si Cal. Vitan.

Lucrările de reabilitare a Pasajului Muncii trebuiau finalizate în decembrie 2011 cu un cost de aproximativ 40 de milioane de lei. Cu o lună înainte de termenul stabilit pentru finalizarea lucrărilor, primarul general Sorin Oprescu a suplimentat bugetul acordat Pasajului Muncii cu încă 40 de milioane de lei şi a prelungit totodată şi termenul de finalizare cu încă 12 luni. Aşadar, Pasajul Muncii trebuia să fie gata în decembrie 2012, cu o investiţie de 80 de milioane de lei.

 

 


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button