În încercarea de a reduce cozile, Prefectul a anunțat că se prelungește programul de lucru cu publicul al Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte din București. Modificarea se aplică de luni, 20 iunie.
Prefectul Capitalei a decis, vineri – 17 iunie 2022, ca începând de luni – 20 iunie 2022, să prelungească programul de lucru cu publicul al Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte.
Astfel, prin ordin, Toni Greblă a dispus că programul de lucru, inclusiv programul de lucru cu publicul al Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte, să se desfășoare de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00, și sâmbăta, între orele 08:00 – 16:00, se arată într-un comunicat transmis de Prefectura Capitalei.
Decizia a fost adoptată vineri pentru a veni în ajutorul oamenilor care se prezintă la punctele de lucru ale Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte din București și, mai ales, în contextul în care în această perioadă a crescut numărul de solicitări.
În același timp, bucureștenii interesați de eliberarea și de înnoirea pașapoartelor pot, în continuare, să se programeze online pe platforma web AICI.
Programarea online pentru eliberarea și înnoirea documentelor se realizează gratuit, dar este netransmisibilă. Programările se fac exclusiv online (fără e-mail, fax, telefonic). Pentru ridicarea pașapoartelor nu se fac programări.
Când poate fi anulată programarea:
„În cazul în care nu vă mai puteți prezenta la data și ora programată, vă rugăm să folosiți link-ul „Anuleaza rezervarea” din e-mail-ul de confirmare”, explică Direcția Generală de Pașapoarte.