Se fac angajări la Direcția Generală de Salubritate Sector 3. Primăria anunță ce acte sunt necesare, când au loc concursurile și ce trebuie învățat

06 mart. 2023
1413 afișări
Se fac angajări la Direcția Generală de Salubritate Sector 3. Primăria anunță ce acte sunt necesare, când au loc concursurile și ce trebuie învățat
Se fac angajări la Direcția Generală de Salubritate Sector 3. Primăria anunță ce acte sunt necesare, când au loc concursurile și ce trebuie învățat | Sursă foto: Freepik.com

Primăria a anunțat că se fac angajări la Direcția Generală de Salubritate Sector 3. Șase posturi sunt vacante pentru cei interesați să lucreze în cadrul instituției publice.

Direcția Generală de Salubritate Sector 3 face angajări

Direcția Generală de Salubritate Sector 3 se află în căutare de noi colegi. PS3 a anunțat, prin intermediul unei postări făcute pe pagina de Facebook, că există posturi ce vor fi scoase la concurs în cadrul a patru departamente.

Mai precis, este vorba despre:

  • Departamentul Serviciul Achiziții,
  • Biroul Resurse Umane,
  • Biroul Juridic și Contencios,
  • Departamentul Serviciu Raportare.

Primăria Sectorului 3 a informat că data limită până la care persoanele interesate de ocupare unui post pot depune dosarele în vederea selecției pentru concurs este: 17 martie 2023. Acestea trebuie să fie depuse fizic, la sediul aflat pe Strada Releului, numărul 4, Sector 3.

Ce acte sunt necesare și când se au loc concursurile

Comisia de concurs va selecta dosarele ce sunt admise în termen de două zile de la expirarea termenului de depunere a acestora. Iată care sunt actele pe care candidații trebuie să le depună la dosar:

  • Formularul de înscriere,
  • Copie după actul de identitate valabil,
  • Copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul),
  • Copiile documentelor ce atestă nivelul studiilor și a altor acte ce atestă efectuarea unor specializări,
  • Copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice postului,
  • Copia carnetului de muncă,
  • Cazierul,
  • Adeverință medicală care atestă starea de sănătate,
  • CV.

De asemenea, administrația publică a transmis și care va fi data la care se vor desfășura probele scrise pentru ocuparea posturilor vacante. Acestea vor avea loc în data de 12 martie 2023, la ora 12:00 și vor fi organizate în incinta sediului aflat pe Strada Releului, numărul 4, Sector 3.

Iată care sunt posturile disponibile:

Consilier Juridic Gradul I – Biroul Juridic și Contencios

  • Bibliografia necesară pentru susținerea concursului poate fi consultată AICI.

Consilier Juridic Gradul II – Biroul Juridic și Contencios

  • Bibliografia necesară pentru susținerea concursului poate fi consultată AICI.

Inspector de Specialitate Gradul II – Serviciul Achiziții

  • Bibliografia necesară pentru susținerea concursului poate fi consultată AICI.

Inspector de Specialitate Gradul IA – Serviciul Achiziții

  • Bibliografia necesară pentru susținerea concursului poate fi consultată AICI.

Inspector de Specialitate gradul II – Birou Resurse Umane

  • Bibliografia necesară pentru susținerea concursului poate fi consultată AICI.

Inspector Debutant – Serviciul Raportare

  • Bibliografia necesară pentru susținerea concursului poate fi consultată AICI.

După desfășurarea probei scrise, candidații vor ține și un interviu. Acesta va avea loc în data de 30 martie 2023, la ora 10:00. Pentru a putea susține interviul, candidații trebuie să obțină cel puțin 50 de puncte în cadrul probei scrise.

Cookies