ARHIVA B365

Scurgeri de apă la Pasajul Lujerului

„Zona căii ferate, în preajma străzii Liniei, nu a făcut parte din proiectul Administraţiei Străzilor de reabilitare a Pasajului, întrucât orice intervenţie în preajmă intră în atribuţiile SNCFR. Sistemul de evacuare a apei pluviale din zona RATB, respectiv partea din pasaj pe unde circulă tramvaiele nr 41, este separat astfel încât viteza de scurgere a apei de pe carosabil nu este aceeaşi cu cea din zona şinelor”, a precizat Alina Roman, directorul Administraţiei Străzilor.

Reprezentanţii instituţiei susţin că lucrările de la Pasajul Lujerului sunt în garanţie, astfel că orice problemă va surveni, ea va fi remediată pe cheltuiala constructorului. După ce va expira garanţia, Administratia Strazilor intenţionează să încheie un contract de întreţinere, pe modelul celor existente deja pentru celelalte pasaje din Capitală.

Reabilitarea Pasajului Lujerului a costat aproximativ 14 milioane de euro. El a fost deschis traficului la sfârşitul lunii octombrie 2100. Pasajul a fost construit în anul 1987 şi asigură legătura între Şoseaua Virtuţii şi strada Braşov, subversând Bulevardul Păcii. Lucrările de reabilitare şi reconsolidare au început pe 30 noiembrie 2009. Iniţial, termenul de execuţie era stabilit la opt luni, însă a fost prelungit din cauza nivelului avansat de degradare.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button