Irinel Ionel Scrioșteanu, Secretarul de Stat al Ministerului Transporturilor, a făcut o vizită pe șantierul de pe DN1A în Mogoșoaia, unde se execută lucrările de lărgire la 4 benzi a DN1A, între Centura București și intersecția cu Șoseaua Chitilei – Parc Mogoșoaia.
Începutul lucrărilor de lărgire la 4 benzi a DN1A este în grafic
Irinel Ionel Scrioșteanu a transmis, printr-o postare pe pagina de Facebook, că începutul lucrărilor de lărgire la 4 benzi a DN1A, între Centura București și intersecția cu Șoseaua Chitilei – Parc Mogoșoaia este în grafic.
Stadiul lucrărilor este următorul:
- au fost forați, armați și turnați 91 din 337 de piloți necesari consolidării și realizării zidurilor de sprijin a rampelor de urcare/coborâre dinspre Buftea și București aferente pasajului pe sub calea ferată. Primii piloți au fost realizați la rampa de coborâre din sensul București – Buftea și au o adâncime de până la 15 metri;
- au fost executate lucrările de săpături necesare utilităților publice de gaz, apă potabilă, canalizare menajeră, telecomunicații și rețele electrice pe o lungime de 600 ml;
- au început lucrările pentru canalizarea pluvială, fiind executați 100 din 1200 ml;
- au fost realizate 5 foraje transversale pe sub DN1A din totalul de 31 necesare canalizării pluviale;
- a fost finalizată tăierea arborilor pe tot amplasamentul lucrărilor;
- continuă execuția lucrărilor de decapare vegetală, fiind realizate în proporție de 50%;
- au început lucrările pregătitoare pentru platforma incintei palplanșelor necesare săpăturii bazinelor de retenție a apelor pluviale, care au un un volum total de 230 m3 și care vor fi amplasate la baza pasajului feroviar, pe banda din dreapta și care vor avea rol de acumulare în cazul unor ploi cu debite mărite pentru a se evita pe viitor inundarea zonei.
Într-o postare recentă, Scrioșteanu mai anunța și că a fost desemnat câștigătorul pentru reluarea lucrărilor de lărgire la 4 benzi a Centurii București între DN2 și A2. Mai multe detalii în articolul următor: