Schimbări majore la modul în care arată Google

de:
24 oct. 2013
0 Afișari
Schimbări majore la modul în care arată Google

Google va modifica în curând modul cum arată reclamele pentru a le face mai grafice şi mai vizibile. Gigantul online va alătura brandurilor alese un banner uriaş în căutare, notează adevărul.ro.

Potrivit „Search Engine Land„, SynrgyHQ a postat o imagine pe Twitter în care arată cum vor arăta reclamele Google în viitor, printr-un print screen în care se afişează o reclamă la compania aeriană Southwest Airlines. Un purtător de cuvânt al Google a confirmat că acesta este un mic experiment pe care-l face pe piaţa din SUA, dar nu a spus dacă vor fi introduse în toată lumea.

Practic, reclamele aduc aminte de un Cover Photo de pe Google Plus sau Facebook, imaginea fiind întinsă pe tot ecranul, pentru a reprezenta mai bine reclama.

În 2005, Google a promis că reclamele de tip banner nu vor fi introduse niciodată în căutările sale. „Nu vor fi niciodată reclame nebuneşti, care să-ţi ocupe ecranul şi care să se mişte pe ecran. Niciodată”, spuneau cei de la Google atunci. După opt ani, nu se mişcă bannerul pe ecran, dar va fi inspirat de Google Plus şi de modul cum arată reţeaua.

Cookies