GREEN CITY

Șase pasaje din cele 7 în lucru în Capitală nu au fost finalizate în timp

Proiectul pasajului Basarab, o investiţie de 200 de milioane de euro demarată pe vremea lui Adriean Videanu, a întârziat mult chiar şi în condiţiile în care termenul limită a fost amânat. Pasajul ar fi trebui fie dat în funcţiune în aprilie 2009, dar termenul a fost amânat din pricina ritmului lent al exproprierilor. Sorin Oprescu promite acum că primele maşini vor traversa pasajul în martie 2011, scrie  REALITATEA.NET.

Un al doilea proiect este pasajul superior de la Otopeni, peste calea ferată. Proiectul valorează 18,9 milioane de euro, a început în mai 2008 şi avea termen de finalizare 15 noiembrie 2009. Întârzierea a fost provocată tot de ritmul lent al exproprierilor.

Un alt proiect menit să fluidizeze traficul, de data aceasta în zona de nord a municipiului, este pasajul suprateran de pe şoseaua de centură, din dreptul localităţii Tunari. Deşi ar fi trebuit să fie gata în noiembrie 2009, mai e mult până când Sorin Oprescu va putea să taie mândru panglica.

Tot în nordul Capitalei, pe lângă pasajele de la Chitila, Otopeni şi Tunari, mai este în curs de execuţie şi pasajul de la Ştefăneşti, care ar fi trebuit să fie gata tot anul trecut, în noiembrie.

Singurul proiect care are şanse să fie finalizat în termenul stabilit este unul abia demarat, în vară. Este vorba despre lărgirea şoselei Pipera şi realizarea pasajului suprateran peste Calea Floreasca şi bulevardul Barbu Văcărescu, lucrare care va fi gata, potrivit Primăriei Bucureşti, într-un an şi jumătate.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Poti citi si:
Close
Back to top button