CONTRIBUTORS

Săptămâna Patimilor a început cu Sfârșitul Lumii la Oscaruri. Semnele sunt aici, dacă aveai ochi le vedeai pe covorul roșu

"Încotro se duce lumea?", ne putem întreba astăzi, la mai bine de un an de la începutul pandemiei și la câteva zile după decernarea Oscarurilor.

În ziua ceremoniei, minidezastrele s-au ținut lanț – nu doar că băieții de la Gazeta Sporturilor împreună cu băiatul acela cu ochelari, Vlad, nu au luat Oscarul, dar vedetele s-au îmbrăcat istoric de dubios pe covorul roșu, lăsându-ne să ne întrebăm dacă ni se va mai întâmpla ceva bun în viața asta vreodată.

Știm că, de mulți ani, Oscarurile – precum Vama Veche – nu mai sunt ce au fost. Strălucirea de pe covorul roșu a fost înlocuită de discursurile despre ce regizor, acum bătrân și senil, a pus mâna pe fund unei actrițe în anul 1986 și, în general, cu un val de Political Corectness care a reușit să ia orice bucurie din ocaziile festive. Ca majoritatea ‘mișcărilor’, a început cu o idee în teorie foarte bună – să nu mai excludem anumite categorii de oameni, pentru că și ei sunt la fel de competenți ca celelalte categorii, – și a ajuns ca o caricatură, la polul fix opus, în care competența artistică e fix ultimul lucru care contează.

Și cumva, această chestie s-a transmis cu viteză aproape covidească la covorul roșu, unde majoritatea femeilor s-au îmbrăcat fie ca la nunțile din Argeș, fie ca și cum n-ar mai vrea să facă sex niciodată.

Eu înțeleg, fiindcă sunt din Pitești. În zona aceea de provincie, se considera că orice înfrumusețare este un semn de ‘superficialitate’ și că în general ca femeie trebuie să nu atragi atenția și să te concentrezi pe alte lucruri, gen frumusețe sufletească sau citit cărți. Desigur, aceste lucruri se excludeau reciproc – nu puteai să ai și o rochie superbă și frumusețe sufletească & intelect. Mai puțin când mergeai la ocazii, când toate regulile se anulau.

În mod miraculos, această mentalitate argeșeană s-a transmis și la Hollywood, deși întotdeauna am sperat că ceea ce îmi va face celebru județul natal va fi magiunul de Topoloveni sau cantitățile spectaculoase de țuică pe care le consumăm.

Astfel, vedetele de pe covorul roșu, parcă pentru a demonstra că după un an de pandemie suntem cu toții pe ulei și nu știm cum să ne îmbrăcăm în ceva ce nu e pantalon de pijama, au recurs la următoarele vestimentații:

Laura Dern s-a îmbrăcat într-o helancă neagră care în partea de jos se expandează într-o pasăre.

Mai multe persoane au zis că seamănă cu lebăda lui Bjork din anul 2001, dar nu sunt de acord – cel mai probabil, Bjork s-ar fi aruncat în cap de pe un iceberg înainte să meargă cu helancă pe covorul roșu. Pentru că este Bjork.

Margot Robbie, cunoscută și după numele ‘fata aia care seamănă cu Laura Cosoi’, a purtat o rochie floralo-sidefată, prin care dorea să transmită că a renunțat – la viață, la senzualitate, la tot, și că s-a plictisit să fie foarte frumoasă. 

Însă nu a fost nici o problemă, fiindcă Halle Berry a venit tare din urmă și a ales să marcheze feminitatea purtând o rochie Dolce & Gabbana, cu o ‘fundiță la veveriță’. Acesta este un truc foarte util, pe care îl putem adopta în sezonul nunților care vine – un accesoriu supradimensionat în regiunea abdomen-veveriță, care să mascheze regiunea dacă te balonezi de la șalăul pane cu cartofi fierți din meniu.

Ea nu știu cine e, dar mi-a plăcut.

Nici ea nu știu cine e, dar arăta ca un garden party superb.

Iar Carrey Mulligan a purtat o rochie care îmi amintește de o eșarfă pe care am primit-o la o promoție la țigări, care era prea mare ca să pot o port, așa că i-o puneam câinelui în cap ca să îi fac poze.

Felicitări tuturor participanților! Ne vedem anul viitor!

Nota B365:ro Din fericire, cu Oana ne vedem mai des de-atât. Ne vedem săptămânal, și-n trecut, și-n viitor. Despre trecut avem dovezi istorice mai jos:

 


Recomandarile noastre

Parteneri

Poti citi si:
Close
Back to top button