Românii iubesc shaorma! Au cheltuit aproape trei milioane de euro la shaormeria Dristor

de:
10 iun. 2014
0 afișări
Românii iubesc shaorma! Au cheltuit aproape trei milioane de euro la shaormeria Dristor

Cea mai de succes shaormerie din România a terminat anul tot pe profit, fiind prima dată după mulţi ani când aceasta marchează profit. Astfel, profitul lanţului de shaormerii La Dristor a fost în 2013 de 372.009 de lei, după o pierdere de 834.017 de lei raportată în anul anterior, scrie capital.ro.

Conform cifrelor de la Finanțe, în 2011 La Dristor pierduse 565.421 de lei. Dristor Kebab s-a înfiinţat în 1999, în cartierul Dristor, şi a devenit un brand în Bucureşti. În cei 13 ani s-au extins şi în Centrul Istoric, şi în Tineretului şi chiar în mall.

Numărul angajaţilor lanţului de shaormerii a crescut în 2013 la 153 de persoane.

Cookies