Românii dau mai mulți bani pe mâncare în 2015: Comanda medie pe online a crescut la 15 euro

de:
19 ian. 2015
0 Afișari
Românii dau mai mulți bani pe mâncare în 2015: Comanda medie pe online a crescut la 15 euro

Potrivit reprezentanților foodpanda România, coșul mediu plasat online în ianuarie 2015 este cu 50% mai mare față de media celui înregistrat anul trecut. Comanda medie foodpanda.ro se ridică la 15 euro începând din noiembrie 2014 și se menține la începutul anului, reprezentanții companiei estimând că va înregistra un trend crescător pe parcursul anului.
În ceea ce privește preparatele preferate de clientul online din România, acestea sunt, preponderent, din bucătăria internațională, iar bucureștenii comandă, în continuare, cel mai mult online de mâncare de pe foodpanda.ro, urmați de clujeni și timișoreni.

„Odată cu creșterea numărului de restaurante din platformă și a încrederii în comenzile online de mâncare, românii și-au extins și preferințele culinare, au început să aleagă inclusiv preparate mai deosebite, fapt care se regăsește în creșterea valorii medii a comenzilor”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 350 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.

foodpanda, împreună cu brand-urile afiliate hellofood și Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări de pe patru continente. Compania le oferă restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile în mediul online și mobil, punându-le la dispoziție tehnologii aflate în permanetă evoluție. Pentru consumatori, grupul foodpanda oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.

Cookies