BAZAR

ROMÂNII AU TALENT 2014. Peste jumătate dintre telespectatori au urmărit show-ul de la Pro TV

ROMÂNII AU TALENT 2014. Emisiunea a dominat intervalul de difuzare: peste jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau cu ochii pe Pro TV, potrivit audienţelor prezentate de paginademedia.ro.

ROMÂNII AU TALENT 2014. La nivelul întregii țări, aproape 5,5 milioane de români pe minut se uitau la ROMÂNII AU TALENT, cu jumătate de milion mai mulți decât săptămâna trecută. Cota de piață a fost de 52,4%, ceea ce înseamnă că peste jumătate dintre românii care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

Audiența a fost de peste opt ori mai mare decât locul doi, ocupat de Antena 1.

Și la orașe, audiența a fost mai mare decât săptămâna trecută: peste 2,7 milioane de telespectatori, cu aproape 150.000 peste prima ediție a sezonului.. Următorul clasat, Antena 1, avea o medie de 400.000 de orășeni.

ROMÂNII AU TALENT 2014. Din publicul emisiunii, peste un milion și jumătate de persoane au fost din segmentul 18-49 de ani (27,1 rating pe targetul comercial). Cota de piață pe segment a fost de 57%. Locul doi, Antena 1, avea o medie de 240.000 de persoane pe acest target (4,2 rating) și o cotă de piață de 8,9%.

Audiențele posturilor TV vineri, 21 februarie, pot fi văzute pe paginademedia.ro.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button