CNADNR a plătit circa 650 de milioane de lei pentru cei 22 de kilometri din Autostrada A1, respectiv pentru lotul trei din tronsonul Orăştie-Sibiu. 85% din sumă a venit de la Uniunea Europeană cu o condiţie – pe autostradă să se circule în 2015 iar compania să facă recepţia şi să devină proprietar al întregului tronson. În caz contrar, statul român e bun de plată, informează TVR. CNADNR trebuie să caute acum soluţii să rămână cu bani în conturi.
Constructorul trebuie să refacă de la zero autostrada pe o lungime de 300 de metri, timp în care Compania de drumuri să găsească vinovaţii. O parte s-ar putea găsi chiar în curtea CNADNR. Construcţia a fost avizată de inginerii de la Direcţia Regională Braşov.
Vezi aici: IMAGINILE DEZASTRULUI de pe tronsonul Autostrăzii A1 închis de CNADNR. GALERIE FOTO
În vară, Comisia Europeană a avizat Masterplanul de Transport al României, document care decide viitoarele construcţii, inclusiv drumurile neterminate plătite cu fonduri ale Uniunii până în 2020. Acum Bruxelles-ul ar trebui să facă o excepţie.