Vânzările raportate de H&M în România s-au ridicat la 188 milioane coroane suedeze (22,5 milioane euro), în perioada decembrie 2012 – februarie 2013, după extinderea reţelei de magazine. România se află pe primul loc la nivelul retailerului suedez în funcţie de creşterea vânzărilor în coroane suedeze din primul trimestru. Potrivit raportului financiar al companiei, citat de Mediafax, România este urmată în topul vânzărilor de Singapore, care a înregistrat un plus de 47%, Croaţia, cu 43%, şi Japonia, cu 40%.
În lei, vânzările au urcat în perioada analizată cu 59%. Între decembrie 2011 şi februarie 2012 vânzările H&M România s-au situat la 127 milioane coroane suedeze (15,2 milioane euro).
La finele lunii februarie a acestui an, reţeaua companiei număra 22 de magazine, dublu faţă de luna similară din 2012, din care şapte în Bucureşti, două în Cluj şi câte unul în Arad, Ploieşti, Timişoara, Iaşi, Suceava, Sibiu, Târgu-Mureş, Oradea, Craiova, Constanţa, Brăila, Bacău şi Baia Mare.
În anul fiscal 2012, H&M şi-a dublat vânzările pe piaţa românească, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), după deschiderea a opt magazine.