BAZAR

România în 2020 – 3 lucruri în plină expansiune în timpul COVID

Când hashtag-ul #stayathome a apărut pentru prima dată pe rețelele sociale, după anunțarea măsurilor de urgență în multe țări, majoritatea companiilor nu erau pregătite pentru închiderea pieței internaționale. A început o reorganizare rapidă a afacerii pentru a asigura un control de la distanță, munca de acasă și trăirea într-o izolare parțială.

Nu este o chestiune de noroc ci mai probabil este o gândire și dezvoltare întreprinzătoare și progresivă, dar unele companii au fost pregătite pentru acest nou mediu și, nu numai că s-au descurcat foarte bine, dar au prosperat, eliminând sentimentul de izolare socială. Internet ne-a oferit posibilitatea să lucrăm indiferent unde ne aflăm, iar pe site-uri precum cazinoonline.com putem să ne și distrăm, jucând blackjack online, în timpul liber.

Industria de gambling online

Cazinourile pe net au fost cele mai pregătite pentru această situație, neobișnuită pentru toți. Operatorii de jocuri de noroc de mult folosesc cele mai noi tehnologii pentru a oferi jocuri de noroc și atmosfera unui cazinou de la distanță. Toate eforturile și investițiile lor s-au dovedit profitabile, deoarece jucătorii au început să acceseze mult mai des site-urile online pentru a juca. Mai mult de atât dar cazinourile online oferă și varianta de joc live, cu dealer real, care aduce atmosfera unui cazinou real la voi în casă, iar pariorii pot comunica cu un dealer adevărat.

Expansiunea cazinourilor online a fost un lucru logic. Pandemia de coronavirus a afectat fiecare aspect al vieții noastre. Odată ce măsurile speciale au fost introduse, cazinourile fizice și alte locuri de divertisment au fost închise, oamenii au trebuit să găsească modalități noi de a se distra și de a-și folosi timpul liber. Cazinourile online au preluat piața operatorilor tereștri, deoarece majoritatea oamenilor au preferat să emigreze pe internet, în loc să renunțe la jocurile de noroc.

Și, deși este o piață imensă, marele succes pentru cazinourile online a venit de la fanii pariurilor sportive. Piața pariurilor sportive deține milioane de consumatori fideli din întreaga lume. Pandemia a închis stadioane, săli și piste și a întrerupt peste 90% din evenimentele sportive din întreagă lume. Acest lucru a creat un gol imens, care a fost umplut de jocurile la casino online.

Industria farmaceutică

În același timp, companiile farmaceutice se confruntă cu o renaștere. Una dintre cele mai sigure modalități, prin care o afacere farmaceutică poate prospera este alimentarea temerilor pentru siguranța și sănătatea oamenilor și a celor dragi. Vă faceți griji că nu sunteți suficient de protejați? Nici o problemă, avem o soluție pentru voi! Avem de la măsuri preventive până la medicamente care vă salvează. Jocul devine și mai interesant când un guvern național se implică în dezvoltarea unui vaccin împotriva virusului, împreună cu marile companii farmaceutice.

Brevetele de vaccin sunt linia subțire în care afacerea și statul se întâlnesc și câștigă reciproc. Nu contează dacă piețele bursiere se prăbușesc și cât de slabă este economia. Faptele sunt că anumite produse farmaceutice și tratamente medicale vor continua să fie cumpărate, indiferent de imaginea de ansamblu. Dacă un medicament scump este esențial pentru viața voastră, cel mai probabil veți găsi o modalitate de a-l cumpăra, indiferent cât costă.

Comerțul electronic

Comerțul electronic este un pilon cheie în lupta globală împotriva COVID-19. Cumpărăturile online ajută la evitarea contactului personal și la reducerea riscului de infecții noi. Pandemia COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra fiecărui aspect al vieții umane, inclusiv modul în care oamenii fac cumpărături. În prezent, acest sector și-a sporit ponderea în comerțul total și se dezvoltă foarte dinamic. Diverse studii efectuate în statele membre ale Uniunii Europene, arată o creștere semnificativă a comerțului electronic din cauza răspândirii coronavirusului. Din cauza pandemiei s-a înregistrat o utilizare crescută a comerțului electronic, utilizarea rețelelor sociale și a apelurilor video pe internet. Acest lucru a dus la creșterea vânzărilor către consumatori și la creșterea comerțului electronic între diferite companii.

Companiile din întreaga lume și-au accelerat și adaptat operațiunile și modelele de afaceri pentru a face față schimbărilor necesare. Odată cu creșterea pandemiei Covid-19, veniturile din comerțul online digital au crescut cu 41% în UE.

Pandemia este o provocare pentru întreprinderi. Unele sunt amenințate de faliment, cum ar fi turismul și aviația, în timp ce altele încearcă să găsească calea corectă de funcționare în timpul și după criză. Toată lumea se întreabă cum ar trebui să-și conducă companiile în această situație, fără precedent. Pașii vor include cu siguranță o reorganizare majoră a fiecărui proces de lucru – de la metodele de comunicare în companie, prin schimbări generale în strategiile de marketing și până la îngrijirea sănătății întregii echipe.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button