ARHIVA B365

România, cea mai bună piaţă din regiune pentru H&M

Vânzările per magazin poziţionează România pe primul loc în regiune deşi din punctul de vedere al salariului mediu piaţa locală este aproape de coada clasamentului, fiind devansată doar de vecinii bulgari.

H&M a intrat în România în 2011 după mai mulţi ani în care suedezii au tatonat piaţa. De altfel, retailerul a fost ultimul nume mare intrat în contextul în care suedezii de la Inditex au venit în 2004 în franciză şi trei ani mai târziu şi-au făcut intrarea direct. La momentul venirii H&M pe piaţă erau deja activi şi C&A şi New Yorker. Totuşi, H&M a mizat pe o expansiune agresivă, ajungând la 38 de unităţi la finalul anului financiar 2014.

H&M s-a orientat atât către marile oraşe ale ţării în frunte cu Bucureştiul, cât şi către cele din eşalonul doi, printre care Botoşani, Târgu Jiu sau Buzău. Cele mai multe unităţi sunt amplasate în centre comerciale şi malluri, aceasta fiind de altfel strategia tuturor retailerilor de modă din România. Totuşi, H&M a deschis şi un magazin stradal în centrul vechi al Bucureştiului, spărgând gheaţa în această zonă în rândul retailerilor de mari dimensiuni.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button