Restaurantul Shorley, un loc emblematic din București (în special din cartierul Grozăvești) a fost cumpărat recent de către Berăria H. Între anii ’90 și 2000, acest restaurant a fost un reper pentru studenții din Capitală, iar Ion Șorlei a decis să îl vândă în urmă cu 2 ani.
Anunțul referitor la vânzarea Restaurantului Shorley a fost făcut de cel care i-a împrumutat numele, Ion Șorlei, încă din vara anului 2022. Acum, la o distanță de 2 ani, Economedia.ro anunță că restaurantul clasic din Capitală a fost cumpărat de către patronii localului din Herăstrău, Berăria H.
Restaurantul Shorley, unul dintre primele deschise în București în anii ’90 este un adevărat simbol al cartierului Grozăvești.
Acesta a fost frecventat de-a lungul timpului atât de cei care locuiesc în apropiere, cât și de persoane publice, printre care se numără și Florin Piersic sau Peter Imre.
Conform anunțului de vânzare publicat în 2022 de Ion Șorlei localul din Sectorul 6 are:
Terenul pe care a fost ridicată construcția are o suprafață de 875 de metri pătrați.
Există posibilitatea ca reprezentanții Berăriei H să dorească ca localul achiziționată să funcționeze sub același nume. Aceștia au cumpărat atât clădirea efectivă a restaurantului, cât și dreptul de utilizare al mărcii.
Pe lângă achiziționarea restaurantului simbol din București, Berăria H a anunțat și că se va extinde la Iași. Societatea a câștigat licitația pentru fosta Fabrică de Țigarete și plănuiește să investească aici 40 de milioane de euro. Reprezentanții au informat că vizează și alte două orașe din România.
Vlad Dumitru, Manager General Berăria H, a declarat:
Plănuim un proiect extins de regenerare urbană care, pe lângă Berăria H Iași, va include diverse funcțiuni comerciale din sfera divertismentului și a ieșirilor în oraș, creând un nucleu dinamic al vieții sociale pentru comunitate. Am planificat două faze de dezvoltare, cu o investiție totală estimată la peste 40 de milioane de euro.
Berăria H a fost deschisă în 2014 la București, sărbătorind anul acesta 10 ani de la înființare.