Renovarea a două mall-uri din București, FINALIZATĂ. Cât a costat și ce magazine noi s-au deschis

de:
18 mai 2016
1 Afișari
Renovarea a două mall-uri din București, FINALIZATĂ. Cât a costat și ce magazine noi s-au deschis

În urma procesului de renovare, au fost deschise 23 de magazine noi în mallul Vitan şi 28 în Plaza, iar gradul de ocupare pentru fiecare dintre ele a depăşit 95%, anunță compania printr-un comunicat de presă.

Printre magazinele noi deschise în Plaza România se numără Penti, Koton, LCW, MAC, Sportisimo, CCC, Salad Box, Oro Toro, DS Damat, English Home, Opticris, iar alte opt urmează să se deschidă în curând. În ceea ce privește București Mall, există 23 de magazine noi, dintre care șase vor fi deschise în curând; printre cele care au fost lansate deja se află Penti, LCW, Time Out, Salad Box, Oro Toro, Subway, Cinema Café, Pandora, Teilor Jewelry, English Home.

Totodată, 80% dintre chiriașii celor două centre au remodelat magazinele conform ultimelor lor concepte de design, conform sursei citate.

De asemenea, peste 60% dintre magazinele ambelor mall-uri au fost relocate și extinse. Printre cele care s-au extins sunt incluse H&M, Koton, Colin’s și Mango – magazinele și-au dublat suprafața în București Mall -, în timp ce în Plaza România World Class și Altex au avut creșteri importante din punct de vedere al suprafeței.

Printre magazinele renovate și remodelate se află Sephora, Germanos, Optiplaza, Starbucks în Plaza Romania și Tommy Hilfiger, Ruby Tuesday, Gett’s, Stefanel în București Mall. Mai multe magazine au fost relocate, precum Mega Image, Intersport, Koton, Imaginarium, Colin’s, Sephora, Opticris,L’Occitane în București Mall, respectiv Adidas, Mothercare, Samsonite în Plaza România.

„Când am planificat renovarea celor două mall-uri, primele lucruri pe care le-am luat în considerare au fost nevoile clienților și chiriașilor noștri. Ne-am dorit să le oferim clienților produsele și serviciile cu care aceștia s-au obișnuit, în același timp asigurându-ne că cei mai importanți parteneri ai noștri, chiriașii, își vor putea continua activitățile lor comerciale de zi cu zi, la fel ca întotdeauna. Acesta este motivul pentru care am ales calea cea grea: renovând ambele mall-uri în timp ce acestea au rămas deschise publicului. Renovarea a fost un efort comun – al nostru și al chiriașilor noștri – și sunt mândru de faptul că aceștia ne-au urmat exemplul, renovându-și, la rândul lor, magazinele.”, a transmisAffan Yildirim, General Manager al Anchor Grup.

Cookies