Registrul Auto Român a cerut Volkswagen România lista mărcilor cu probleme

de:
25 sept. 2015
4 afișări
Registrul Auto Român a cerut Volkswagen România lista mărcilor cu probleme

‘Conducerea Registrului Auto Român a contactat conducerea reprezentanţei grupului Volkswagen în România şi a cerut transmiterea, în cel mai scurt timp, a listei tipurilor de vehicule ale mărcilor care aparţin Grupului Volkswagen, pentru care s-au folosit astfel de dispozitive sau tehnici, precum şi actualizarea listei tipurilor de vehicule, pe măsură ce aceste informaţii vor fi comunicate de către constructor/autoritatea de omologare responsabilă’, se arată într-un comunicat RAR remis Agerpres și citat de economica.net.

CITEȘTE ȘI: SCANDALUL Volkswagen: Şoferii români ar putea fi puşi să plătească în plus pentru timbrul de mediu

Pentru certificatele de omologare acordate de RAR referitoare la emisiile poluante, Registrul Auto Român a contactat titularii acestor certificate şi a demarat o acţiune de verificare, referitoare la probabilitatea existenţei pe vehiculele fabricate până acum a unor dispozitive de manipulare a emisiilor poluante. Menţionăm că RAR nu a acordat niciun certificat de conformitate pentru niciun autovehicul echipat cu motor diesel.

CITEȘTE ȘI: Reprezentanții Volkswagen au recunoscut: Au trișat și în Europa

Potrivit sursei citate, acţiunile RAR se vor adresa exclusiv constructorilor de autovehicule sau reprezentanţilor autorizaţi ai acestora, nicidecum persoanelor fizice.

R.A.R. susținea, anterior, într-un comunicat de presă remis B365.ro, că răspunderea pentru asigurarea conformității producției revine autorității care a emis omologarea, făcânt referire la încălcarea normelor de poluare, de către Volkswagen, în SUA.

În Statele Unite, Departamentul Justiţiei a deschis un dosar penal, pe tema acuzaţiilor formulate la adresa Volkswagen, privind încălcarea normelor de poluare.

Dacă acuzaţiile se confirmă, Volkswagen ar urma să plătească daune de aproape 20 de miliarde de dolari, susţin experţii.

CITEȘTE ȘI: SCANDALUL VOLKSWAGEN i-a adus directorului companiei o pensie de 32 milioane dolari

Cookies