Reduceri de 50% la bijuteriile Swarovski, cu ocazia redeschiderii magazinului dintr-un mall

de:
22 iul. 2015
1 Afișari
Reduceri de 50% la bijuteriile Swarovski, cu ocazia redeschiderii magazinului dintr-un mall

Iată comunicatul remis redacției: „Începând din 20 iulie, rafinatele bijuterii şi accesorii din cristale Swarovski pot fi achiziţionate din nou în București Mall, odată cu redeschiderea magazinului celebrului brand. Mai mult, reducerile ajung până la 50%.
Clienții fideli ai Swarovski pot ciocni un pahar de șampanie alături de gazde la deschiderea oficială a noului magazin luni, 27 iulie, de la ora 19.00. În seara evenimentului, cumpărătorii se vor bucura de un discount special de 10% la toate produsele care nu sunt deja la reducere. Ei pot admira, totodată, cea mai recentă colecție de bijuterii și accesorii marca Swarovski.
Noul magazin, la a cărui renovare și reamenajare s-a lucrat timp de o lună, este poziționat tot la parterul București Mall, foarte aproape de locul în care se afla inițial, însă are o suprafață cu 15 % mai mare.
Spațiul a fost regândit după un nou concept, Crystal Forest, care stabilește noi standarde în industria de retail, atât din punct de vedere vizual, cât și operațional. Potrivit reprezentanților Swarovski, conceptul porneşte de la ADN-ul brandului: armonia dintre strălucirea şi transparența cristalelor se regăseşte şi în interiorul unei păduri. Cristalele şi natura sunt de asemenea în armonie deplină, formând un adevărat spectacol pentru ochii privitorului.
Swarovski este lider mondial în fabricarea de cristale tăiate cu mare precizie. De-a lungul istoriei sale, care a început în 1895, în Wattens, Austria, Swarovski a inspirat şi a creat tendinţe în bijuterii, modă, accesorii, design interior, iluminare ambientală, cultură şi cercetare. Grupul Swarovski are peste 30.000 de angajați în 170 de țări, mai mult de 2500 de magazine și venituri de peste 3 miliarde de dolari. Colecţionarii fervenţi pot deveni membri ai Swarovski Crystal Society, un club select în care s-au înscris deja peste 300.000 de împătimiți ai brandului. În România, compania deține cinci magazine proprii.”

Cookies