Reducerea TVA la alimente a dus la creşterea vânzărilor la Carrefour

de:
16 oct. 2015
0 afișări
Reducerea TVA la alimente a dus la creşterea vânzărilor la Carrefour

„Vânzările like for like (n.r. care iau în considerare doar vânzările din magazinele aflate în funcție de cel puțin 12 luni, fără rezultatele magazinelor închise temporar) au crescut puternic în România, susținute de impactul favorabil al reducerii TVA la produsele alimentare de la 1 iunie asupra volumelor”, se arată într-un comunicat al grupului francez, citat de profit.ro.

În trimestrul al doilea, Carrefour arăta că reducerea TVA a avut un impact negativ de 3 puncte procentuale la nivelul vânzărilor din trimestrul al doilea, dar în termeni comparabili a înregistrat creștere față de același trimestru din 2014.

Retailerul deține 185 de magazine la nivel național, dintre care 28 de hipermarketuri „Carrefour”, 100 supermarketuri „Market”, 43 magazine de proximitate „Express”, 10 magazine de proximitate „Contact”, patru magazine Supeco si un magazin online.

Cookies