Primăriei Capitalei îi lipsesc 3,2 milioane de euro pentru plata angajaţilor

de:
29 nov. 2012
0 Afișari
Primăriei Capitalei îi lipsesc 3,2 milioane de euro pentru plata angajaţilor

Bugetul iniţial aprobat în luna aprilie pentru cheltuielile de personal s-a dovedit insuficient pentru municipalitate. Astfel, la rectificarea bugetară de la sfârşitul lunii noiembrie s-au mai alocat încă 3,2 milioane de euro (14,5 milioane de euro) pentru cheltuielile cu salariaţii. 

„Cheltuielile de personal în bugetul aprobat iniţial în acest an au fost subfinanţate de Ministerul Finanţelor Publice. În mod deliberat, Ministerul Finantelor Publice a aprobat in martie 2012 finantarea salariilor angajatilor Mun. Bucuresti doar pentru 10,5 luni din 12 ale anului in  curs”,argumentează reprezentanţii Primăriei, la cererea B365.ro, suplimentarea considerabilă a bugetului. 

Un alt motiv pentru diferenţa considerabilă între bugetul aprobat iniţial şi rectificare este reîntregirea salariilor bugetarilor şi recuperarea reducerilor salariale din anii precedenţi, ca urmare a deciziei Guvernului Ponta din luna mai a acestui an. Astfel, potrivit reprezentanţilor Primăriei, finanţarea diferenţei salariale s-a făcut pentru lunile rămase din 2012 după intrarea în vigoare a actului normativ care a hotărât acest lucru.

Numărul de angajaţi ai Primăriei Municipiului Bucureşti şi ai instituţiilor subordonate a scăzut în 2012 cu 342 de salariaţi, ajungând la 31 octombrie la 12.815. În această statistică nu sunt incluşi şi angajaţii RADET şi RATB.

 Dacă municipalitatea nu va primi fondurile suplimentare necesare plăţii salariaţilor din partea Ministerului Finanţelor Publice, ar putea fi necesară o nouă rectificare negativă, în cursul lunii decembrie.

Cookies