Recordurile Black Friday: Peste 1.000 de comenzi pe minut, vânzări într-o zi cât într-o lună

de:
26 nov. 2012
1 Afișari
Recordurile Black Friday: Peste 1.000 de comenzi pe minut, vânzări într-o zi cât într-o lună

Principalii retaileri de echipamente electronie şi electrocasnice din România au avut ieri poate cea mai bună zi. În urma vânzărilor înregistrate în Black Friday, ziua reducerilor considerabile pentru majoritatea produselor cei mai mari doi vânzători de electronice au stabilit noi recorduri pentru piaţa de profil din România. eMag a avut peste 1000 de comenzi pe minut iar Flanco a vândut într-o zi, cât într-o lună.

Magazinul eMag a reuşit să vândă în primele ore ale zilei de vineri aproape toată marfa pe care o pregătise pentru acest eveniment. În prima parte a zilei, românii au epuizat stocurile de televizoare, tablete si cele de linii audio/video – combine, DVD si BluRay playere, statii, boxe. Site-ul eMag a fost accesibil abia după ora 8, iar în mai puţin de două ore ofertele pentru televizoare erau deja indisponibile, relatează Adevărul.

Vânzări peste aşteptări au avut şi pentru laptopuri, imprimante, multifuncţionale şi calculatoare, care s-au terminat înaintea încheierii zilei.

La capitolul electroasnice, în topul produselor „vânate” de români conduceau cuptoarele cu microunde, maşinile de spălat vase şi cuptoarele incorporabile, stocuri care s-au epuizat rapid. Placile de par, aspiratoarele, aragazele şi roboţii de bucătarie figurau de asemenea la stocuri epuizate.

Până la ora 17.00, retailerul online vânduse peste 80.000 de produse. De asemenea, eMag a stability un record absolut pentru piaţa online autohtonă: au fost înregistrate câteva minute de aur, în care au fost primite şi 1.000 de comenzi pe minut.

Potrivit unui post de pe blogul eMAG pâna la ora 09:00 au fost înregistarte nu mai puţin de 709.000 de vizite şi 52.700 de comenzi. La aceeaşi oră figurau ca fiind epuizate 84% dintre televizoare, 83% dintre laptopuri, 84% dintre produse imprimante & birotica, 77% dintre produsele din ingrijire personala şi 69% dintre electrocasnice.

Nici cel mai mare retaliler cu magazine fizice din România, Flanco, nu a terminat ziua mai rău. În prima zi de Black Friday, până la ora 18:00, peste 70.000 de clienţi au cumpărat cel puţin un produs din magazinele Flanco. Compania a început ziua cea mare cu peste 1000 de articole listate la preţuri speciale, iar la sfârşitul zilei, 100 dintre acestea au fost epuizate. Cum retailerul continuă promoţia până la sfârşitul weekendului, aceştia dau asigurări că dispun încă de resursele necesare susţinerii acestei promoţii şi în următoarele zile.

„Flanco a atins astăzi o performanţă unică pe piaţa românească, reuşind să vândă într-o singură zi, în cei 45.000 de metri pătraţi cât într-o lună medie de vânzări. Campania Black Friday continuă la Flanco tot weekend-ul şi pentru a veni în întâmpinarea solicitărilor clienţilor noştri, am inclus în promoţia de Black Friday produse cu specificaţii similare sau comparabile la preţuri competitive.”, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.

Cookies